formscript virker ikke
Fra : Jimmy skov Adetunji

Dato : 06-08-07 11:56

Hej
Jeg kan ikke få nogle af mine "forms" til at virke.
Selvom jeg udfylder formen, udføres "if" kommandoen ikke.

<head>
<title>En enkelt form for at se om submit virker</title>
<head>
<? if (isset($_post["navn"])) {
echo "hej". $_post["navn"].", hvordan går det?";
}
else
{
?>
<form method = "post"
action="http://www.mandkvinde.dk/index.php">
<input type = "text" name="navn">
<input type="submit" value="send">
</form>

www.mandkvinde.dk

hilsen
jimmy skov adetunji

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Hansen

Dato : 06-08-07 13:22

Hej Jimmy

Prøv med store bogstaver - altså if (isset($_POST["navn"]))

Mvh Christian

Fra : Jimmy skov Adetunji

Dato : 06-08-07 15:56

Glæden vil ingen ende tage, Mit smil breder sig fra øre til øre.
Tusinde tak for hjælpen - det virkede.
HIlsen
Jimmy skov Adetunji
www.mandkvinde.dk