Nok den forkerte ng men jeg prøver
Fra : Karsten

Dato : 05-08-07 23:43

Hvis det er den forkerte ng, så må i meget undskyld, hvor skal jeg så poste
det er indlæg

Jeg har ved et uheld kommet til at slette en 3gp fil (videoklip) fra min
mobil, jeg har godt nok fået den gendannet,
men pga den har været slettet kan jeg ikke se den mere, findes der et
program der kan redde den

Fra : Jubii

Dato : 06-08-07 15:52

"Karsten" <faerk@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mobil, jeg har godt nok fået den gendannet,
> men pga den har været slettet kan jeg ikke se den mere, findes der et

Mon ikke du burde fortælle hvilken mobil du har? Hvilke muligheder har du
for pc behandling overførsel og tilbageførsel?

Fra : Karsten

Dato : 06-08-07 18:44

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> "Karsten" <faerk@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke du burde fortælle hvilken mobil du har? Hvilke muligheder har du
> for pc behandling overførsel og tilbageførsel?

det er en sony ericsson k750i og jeg har en pc der er kraftig nok

Fra : Snakee

Dato : 06-08-07 21:33

Mon, 06 Aug 2007 00:42:38 +0200 skrev Karsten følgende på hovedet af en
knappenål:

> [...]
> mobil, jeg har godt nok fået den gendannet,
> men pga den har været slettet kan jeg ikke se den mere, findes der et

Hvordan har du gendannet filen?

Er det på hukommelseskortet du har slette den og har du haft kortet ude af
mobilen og i en kortlæser og kørt et program der skulle gendanne slettede
filer eller hvordan?

Snakee

--
Lige så længe der er folk på usenet der ikke fatter at man går
efter bolden og IKKE manden, agter jeg at skrive under pseudonym.