| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Nokia 6280 dårlig batteri tid...nyt uorgin~ Fra : Ukendt | 
  Dato :  05-08-07 11:07 |  
  |  
 
            Hejsa
 Jeg har en Nokia 6280, ganske okay telefon!
 Den er ca.1½år gammel...men syntes batteri tiden er ved at være lidt kort på 
 den, ca.2 døgn med lidt snak og få sms'er!
 Har den nyeste firmware så der skulle der ikke være noget at hente!
 Har kigget på det batteri de har hos  www.Batterier.dk til 99kr.
 Er der nogen der kender til om det pengene vær?  (Eller om det bare sprænger 
 i luften   som man har hørt før!)
 Vh
 Dan Nielsen 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Anders (05-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders | 
  Dato :  05-08-07 11:53 |  
  |  
 
            Jeg kender ikke kvaliteten på batterierne...
 Men er det EU certificeret, så skulle de være OK.
 Ellers så har mytrendyphone.dk nogle EU godkendte til 89,-
 A
 "Dan" <sortdam*_snableA_*gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:46b5a144$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
 > Hejsa
 >
 > Jeg har en Nokia 6280, ganske okay telefon!
 > Den er ca.1½år gammel...men syntes batteri tiden er ved at være lidt kort 
 > på den, ca.2 døgn med lidt snak og få sms'er!
 > Har den nyeste firmware så der skulle der ikke være noget at hente!
 >
 > Har kigget på det batteri de har hos  www.Batterier.dk til 99kr.
 >
 > Er der nogen der kender til om det pengene vær?  (Eller om det bare 
 > sprænger i luften   som man har hørt før!)
 >
 > Vh
 > Dan Nielsen
 > 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (05-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  05-08-07 12:28 |  
  |   
            Okay!
 Men hvordan er kvaliteten på dem....kan jeg forvente en noget længe standby 
 tid?
 
 Dan
 
 
 
 > Jeg kender ikke kvaliteten på batterierne...
 >
 > Men er det EU certificeret, så skulle de være OK.
 > Ellers så har mytrendyphone.dk nogle EU godkendte til 89,-
 >
 > A
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Jean (05-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jean | 
  Dato :  05-08-07 14:38 |  
  |   
            
"Dan" skrev:
 > Men hvordan er kvaliteten på dem....kan jeg forvente en noget længe 
 > standby tid?
 Jeg har købt flere batterier hos batterier.dk alle har haft gode 
 standbytider, pånær et som slet ikke virkede... men det blev dog byttet uden 
 problemer.
 Anders-klovnen (som han vist er dømt i den her gruppe) vil ikke citere 
 korrekt med vilje, men derfor må du godt gøre det:
 http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
Mvh Jean. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Anders (06-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders | 
  Dato :  06-08-07 05:05 |  
  |   
            Kvaliteten kender jeg ikke noget til, da jeg altid bruger originale 
 batterier.
 
 Men du har jo altid 14 dages reklamations ret, så duer de ikke, så kan de 
 altid leveres tilbage.
 
 A
 
 "Dan" <sortdam*_snableA_*gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:46b5b44f$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
 > Okay!
 > Men hvordan er kvaliteten på dem....kan jeg forvente en noget længe 
 > standby tid?
 >
 > Dan
 >
 >
 >
 >> Jeg kender ikke kvaliteten på batterierne...
 >>
 >> Men er det EU certificeret, så skulle de være OK.
 >> Ellers så har mytrendyphone.dk nogle EU godkendte til 89,-
 >>
 >> A
 >
 > 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Jean (06-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jean | 
  Dato :  06-08-07 18:43 |  
  |   
            Anders vrøvlede:
 > Men du har jo altid 14 dages reklamations ret, så duer de ikke, så kan de 
 > altid leveres tilbage.
 
 Man har altså 24 måneders reklamationsret, og ikke 14 dage.
 
 Derudover har men 14 dages returret ved fjernsalg.
 
 Mvh Jean. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Søren Nielsen (05-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Søren Nielsen | 
  Dato :  05-08-07 20:32 |  
  |  
 
            Dan wrote:
 > Har kigget på det batteri de har hos  www.Batterier.dk til 99kr.
 Kan det næsten betale sig at købe uoriginale batterier, hvis man ser på 
 prisforskellen til et originalt? Jeg kender dog ikke lige den aktuelle pris, 
 men ofte er den til at overse.
 Søren 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Steen Holm Pedersen (05-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Steen Holm Pedersen | 
  Dato :  05-08-07 21:06 |  
  |   
            
"Dan" <sortdam*_snableA_*gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:46b5a144$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
 > Hejsa
 >
 > Jeg har en Nokia 6280, ganske okay telefon!
 > Den er ca.1½år gammel...men syntes batteri tiden er ved at være lidt kort 
 > på den, ca.2 døgn med lidt snak og få sms'er!
 > Har den nyeste firmware så der skulle der ikke være noget at hente!
 >
 > Har kigget på det batteri de har hos  www.Batterier.dk til 99kr.
 >
 > Er der nogen der kender til om det pengene vær?  (Eller om det bare 
 > sprænger i luften   som man har hørt før!)
 Jeg købte et uoriginalt hos mytrendyphone.dk
 Kan IKKE anbefales, den første måned kunne den holde 2 dage (med bluetooth 
 tændt) før at den gik ned fra fuld. Nu kan den holde ca. 24 timer, passer 
 med at den er ok om aftenen og gået lidt ned om morgenen.
 Så smid de 280 kr. efter et originalt.
 -- 
 /Steen
 Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email
 Google er din ven 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (05-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  05-08-07 23:24 |  
  |   
            Steen skrev:
 
 > Kan IKKE anbefales, den første måned kunne den holde 2 dage (med bluetooth 
 > tændt) før at den gik ned fra fuld. Nu kan den holde ca. 24 timer, passer 
 > med at den er ok om aftenen og gået lidt ned om morgenen.
 >
 > Så smid de 280 kr. efter et originalt.
 >
 
 
 
 Tjaa...men så skal man måske isted overvej bare at købe sig en ny 
 telefon(med tilskud)?
 
 Dan 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Steen Holm Pedersen (08-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Steen Holm Pedersen | 
  Dato :  08-08-07 18:03 |  
  |   
            
 "Dan" <sortdam*_snableA_*gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:46b64e1f$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
 > Steen skrev:
 >
 >> Kan IKKE anbefales, den første måned kunne den holde 2 dage (med 
 >> bluetooth tændt) før at den gik ned fra fuld. Nu kan den holde ca. 24 
 >> timer, passer med at den er ok om aftenen og gået lidt ned om morgenen.
 >>
 >> Så smid de 280 kr. efter et originalt.
 >>
 >
 >
 >
 > Tjaa...men så skal man måske isted overvej bare at købe sig en ny 
 > telefon(med tilskud)?
 >
 
 Det står dig jo frit for men jeg synes personligt at det virker lidt svært 
 at finde et godt tilbud efterhånden. Man sparer ikke særligt meget i forhold 
 til det besvær man får (jeg har prøvet det, nej tak). Og hvis man skal have 
 telia eller endnu være debitel så nej tak
 
 
 -- 
 /Steen
 Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email
 Google er din ven 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Anders (08-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders | 
  Dato :  08-08-07 18:56 |  
  |   
            Debitel vil give dig 1000,- for din gamle, hvis du køber en ny - evt. en 
 6288.
 
 Du skal bare sende den gamle til Debitel.
 
 Den nye kan fåes til 1,-
 
 
 A
 
 "Dan" <sortdam*_snableA_*gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:46b64e1f$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
 > Steen skrev:
 >
 >> Kan IKKE anbefales, den første måned kunne den holde 2 dage (med 
 >> bluetooth tændt) før at den gik ned fra fuld. Nu kan den holde ca. 24 
 >> timer, passer med at den er ok om aftenen og gået lidt ned om morgenen.
 >>
 >> Så smid de 280 kr. efter et originalt.
 >>
 >
 >
 >
 > Tjaa...men så skal man måske isted overvej bare at købe sig en ny 
 > telefon(med tilskud)?
 >
 > Dan
 > 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Karsten Andersen (09-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Karsten Andersen | 
  Dato :  09-08-07 17:32 |  
  |   
            Wed, 8 Aug 2007 19:56:24 +0200, skrev Anders, på 30 linier, i
 <46ba03cc$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, :
 
 >Debitel vil give dig 1000,- for din gamle, hvis du køber en ny - evt. en 
 >6288.
 >
 >Du skal bare sende den gamle til Debitel.
 >
 >Den nye kan fåes til 1,-
 >
 Det vil sige man får en check på 999 kr for og bytte sin telefon til
 en magen til.
 6280 og 6288 er da ens.
 et nyt Batteri gør underværker.
 På min egen holdte det første bat også kun 12 måneder.
 
 -- 
 MVH Karsten 
 Horsens
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Anders (12-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders | 
  Dato :  12-08-07 13:39 |  
  |   
            Ja, ved første øjesyn er de ens, men der er forskel på dem ....
 
 A
 
 "Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse 
 news:b8gmb3t53eq1ambc25oknauknaq4frj151@4ax.com...
 > Wed, 8 Aug 2007 19:56:24 +0200, skrev Anders, på 30 linier, i
 > <46ba03cc$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, :
 >
 >>Debitel vil give dig 1000,- for din gamle, hvis du køber en ny - evt. en
 >>6288.
 >>
 >>Du skal bare sende den gamle til Debitel.
 >>
 >>Den nye kan fåes til 1,-
 >>
 > Det vil sige man får en check på 999 kr for og bytte sin telefon til
 > en magen til.
 > 6280 og 6288 er da ens.
 > et nyt Batteri gør underværker.
 > På min egen holdte det første bat også kun 12 måneder.
 >
 > -- 
 > MVH Karsten
 > Horsens 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Karsten Andersen (13-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Karsten Andersen | 
  Dato :  13-08-07 01:32 |  
  |   
            Sun, 12 Aug 2007 14:39:27 +0200, skrev Anders, på 27 linier, i
 <46beffbe$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, :
 
 >Ja, ved første øjesyn er de ens, men der er forskel på dem ....
 >
 Hvilken?
 
 -- 
 MVH Karsten 
 Horsens
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Anders (13-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders | 
  Dato :  13-08-07 13:07 |  
  |   
            Tasterne er lidt størrer på 6288'eren
 
 A
 "Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse 
 news:0j9vb3l1ch274t9raqhghsmfkn5k6ei97l@4ax.com...
 > Sun, 12 Aug 2007 14:39:27 +0200, skrev Anders, på 27 linier, i
 > <46beffbe$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, :
 >
 >>Ja, ved første øjesyn er de ens, men der er forskel på dem ....
 >>
 > Hvilken?
 >
 > -- 
 > MVH Karsten
 > Horsens 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Karsten Andersen (13-08-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Karsten Andersen | 
  Dato :  13-08-07 13:45 |  
  |   
            Mon, 13 Aug 2007 14:06:34 +0200, skrev Anders, på 17 linier, i
 <46c04953$0$4159$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, :
 
 >Tasterne er lidt størrer på 6288'eren
 >
 Tastetur og cover passer da sammen på de 2 modeller.
 
 -- 
 MVH Karsten 
 Horsens
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |