Melonskal
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 14:53

Det skader forhåbentligt ikke ?

Bingo nuppede lige skallen efter, at børnene har spist vandmelon.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-08-07 15:01

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse
> Det skader forhåbentligt ikke ?
>
> Bingo nuppede lige skallen efter, at børnene har spist vandmelon.

næ..så havde mine været døde for længst (-;
selv den ene kat er fjollet med honningmelon..jovist, han er også
underlig..(-;

Her er det specielt Ebbe, Cairnterrieren der er glad for melonen (han ligger
iøvrigt under havebordet og gnasker vandmelon sammen med ungerne lige nu),
de to andre gør det vist kun for at være høflige..

Mvh. Marie

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 16:55

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>

> næ..så havde mine været døde for længst (-;
> selv den ene kat er fjollet med honningmelon..jovist, han er også
> underlig..(-;

Ok, takker. Skulle også bare lige være sikker på, at det ikke var
giftigt ligesom f.eks. vindruer.

> Her er det specielt Ebbe, Cairnterrieren der er glad for melonen (han
> ligger iøvrigt under havebordet og gnasker vandmelon sammen med ungerne
> lige nu), de to andre gør det vist kun for at være høflige..

Vores hunde har stået i havedammen, meget af dagen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 15-08-07 21:17

On Sun, 5 Aug 2007 17:54:34 +0200, "Buffy" wrote:
> [...]

Osse mine...

>Ok, takker. Skulle også bare lige være sikker på, at det ikke var
>giftigt ligesom f.eks. vindruer.

Er vindruer giftige???

Det kan jeg altså ikke tro! Så ville 3 af mine være døde da!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. (3 piger og 2 drenge født 1. juni)
Kan ses på http://www.sonpet.dk/nye_hvalpe.html

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-07 21:43

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> Er vindruer giftige???
>
> Det kan jeg altså ikke tro! Så ville 3 af mine være døde da!

Ja, vindruer og rosiner kan være giftige for hunde. Der var en artikel et
eller andet sted engang om en hund, der havde stjålet en pakke rosiner og
døde af det.

Har også førhen givet hundene vindruer ind imellem, men der er jo ingen
grund til, at friste skæbnen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 28-08-07 18:35

On Wed, 15 Aug 2007 22:43:22 +0200, "Buffy" <Buffy wrote:

> [...]
>stjålet en pakke rosiner og døde af det.
>Har også førhen givet hundene vindruer ind imellem, men der
>er jo ingen grund til, at friste skæbnen.

Mine får ikke vindruer... De stjæler hele klaser, hvis jeg
vender ryggen til, og klasen ligger på bordet
En af mine afkom fik hver dag en af de små pakker rosiner,
som han ganske forsigtigt åbnede, så han kunne pille rosinerne
ud en efter en, og han blev 14!

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-07 21:45

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> Er vindruer giftige???

Fandt lige et link:

http://www.hundeleksikon.dk/tox.html#2

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 28-08-07 21:22

On Wed, 15 Aug 2007 22:45:09 +0200, "Buffy" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev

>Fandt lige et link:

>http://www.hundeleksikon.dk/tox.html#2

Tak for linket.