Mail der forsvinder fra indboksen Web10 og~
Fra : sofie

Dato : 05-08-07 06:40

Hej.
Jeg takker for de besvarelser der har været, men de har ikke gjort det
muligt at løse problemet.
Jeg vil prøve at, finde en anden der også bruger Web hotellet " Web10
" og deres mailprogram " Squirrel ", og som måske kender til problemet
og hvordan det løses.

Mvh Sofie

Fra : ebbe

Dato : 05-08-07 08:15

sofie wrote:
> [...]
> Jeg vil prøve at, finde en anden der også bruger Web hotellet " Web10
> " og deres mailprogram " Squirrel ", og som måske kender til problemet
Hvornår forsvinder din mail?
Hvis du - uden andet er åbent på computeren! - logger ind på squirrel,
logger ud og logger ind igen (uden at foretage dig andet i mellemtiden!), er
dine mails så væk når du logger ind igen?

Eller skal der ' noget mere' til?
I så fald, kan du udpege hvad dette 'mere' er?

--
ebbe

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-08-07 10:00

Den 05-08-07 07.40 skrev sofie følgende:

> Jeg takker for de besvarelser der har været, men de har ikke gjort det
> muligt at løse problemet.

Hvad skete der, da du prøvede? Du gør det ikke nemt, når vi skal gætte
os frem til problemet, eller når du ikke fortæller, hvad der sker, når
du prøver løsningsforslagene.

Har du fx tjekket indstillingerne på din webmail, og har du et
selvstændigt mailprogram, som også henter mails fra kontoen?

> Jeg vil prøve at, finde en anden der også bruger Web hotellet " Web10
> " og deres mailprogram " Squirrel ", og som måske kender til problemet
> og hvordan det løses.

Hvor kom Squirrel ind i billedet? Tidligere nævnte du Sun Webmail.

P.S. Du bør ikke starte en ny tråd om det samme emne, men i stedet
fortsætte i samme tråd.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Med Nvu kan du lave hjemmesider lige så nemt, som når du laver

Fra : sofie

Dato : 05-08-07 13:10

On 5 Aug., 09:15, "ebbe" <ebbe...@xxxamara.dk> wrote:

> [...]
> dine mails så væk når du logger ind igen?
>
> Eller skal der ' noget mere' til?
> I så fald, kan du udpege hvad dette 'mere' er?

Ja fuldstændig rigtigt, jeg gør ikke andet.

Fra : ebbe

Dato : 05-08-07 14:39

sofie wrote:

> Ja fuldstændig rigtigt, jeg gør ikke andet.
altså
(0 du tænder din computer)
1 du logger ind på webmail og læser din mail (din
newsreader/mailprogram/outlook express må IKKE være åben, heller ikke
minimeret!)
2 du logger ud (uden at lukke browservinduet)
3 du logger ind igen i samme vindue (uden at have gjort noget andet)
er din mail forsvundet i mellemtiden?
___________________________
hvilke programmer bruger du på din computer?
er du windows-bruger? hvilken browser bruger du? hvilken officepakke bruger
du? bruger du outlook express (til noget)? bruger du msn eller tilsvarende?

--
ebbe

Fra : ebbe

Dato : 05-08-07 14:55

sofie wrote:

> Ja fuldstændig rigtigt, jeg gør ikke andet.

Det eneste jeg kender der kan få en mail til at opføre sig sådan er den
pop3-ting, web10 supporten også spurgte til.

Hvis du har et pop3 mailprogram der er sat op til at hente mail på din
konto, så vil det tømme din webmail hvert 5. minut, så længe det er åbent!
(afhængigt af indstillingerne)

Et pop3 mailprogram kan ex. være outlook express, Outlook, thunderbird...

--
ebbe

Fra : sofie

Dato : 05-08-07 16:55

On 5 Aug., 15:38, "ebbe" <ebbe...@xxxamara.dk> wrote:

> [...]
> du? bruger du outlook express (til noget)? bruger du msn eller tilsvarende?

Hej
Jeg bruger windows xp pro
ikke outlook express, men office 2007
dertil messenger og IE 7.o
Jeg har været inde i egenskaber for IE
og af den fremgår at
for

Fra : sofie

Dato : 05-08-07 17:08

On 5 Aug., 15:55, "ebbe" <ebbe...@xxxamara.dk> wrote:

> [...]
> (afhængigt af indstillingerne)
>
> Et pop3 mailprogram kan ex. være outlook express, Outlook, thunderbird....

Hej
Jeg bruger windows xp pro og ms office 2007
af og til messenger, men ikke outlook express mere. Min private mail
er overgået til webmail, og det er ikke den samme som jeg nu referere
til.
har tidligere været på Uni2 og brugt outlook express. De mails der er
forsvundet har jeg ikke genfundet
i andre af mine mailprogrammer.
Jeg har lige været inde i egenskaber for IE og heraf fremgår at Email
bruger ms outlook
internetopkald bruger netmeeting
kalender ms outlook
kontaktpersoner ms outlook
Hvis det er sådan som du skriver må mailen der tømmes fra min webmail,
vel havne i min private indboks?
den burde vel ikke forsvinde ud i det blå.

Med venlig hilsen
Sofie

Fra : ebbe

Dato : 05-08-07 17:41

sofie wrote:

> [...]
> vel havne i min private indboks?
> den burde vel ikke forsvinde ud i det blå.

Prøv at skifte adgangskode på din mail. Så vil du
a) om muligt få en fejlmeddelelse fra det program der tømmer din mailbox
b) opnå at din mailbox ikke bliver tømt uønsket.

--
ebbe