Samsung SGH-E250
Fra : Lars Hjortø

Dato : 04-08-07 13:49

Hej

Jeg har overvejet at købe en Samsung SGH-E250 telefon. Der er dog to ting
jeg ikke rigtigt har kunne læse mig til nogen steder.
1: Kan display'et indstilles til at vise et pausebillede når den går i
"stand-by" i stedet for bare en sort skærm og kan man så også se om der er
ubesvarede opkald eller ulæste sms'er. Her mener jeg ikke at den ligger og
vibrerer, bipper eller andet. Kun at der er et ikon der viser at der er
noget ubesvaret på den. Der står ikke noget om det i manualen.
2: Hvor stort kort kan man bruge i den (micro SD). Her står der heller ikke
noget i manualen.

Håber der er en der kan hjælpe.
Venlig hilsen Lars Hjortø
Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.