Lexmark Z1480 printer - blækpatroner?
Fra : Erling Simonsen

Dato : 03-08-07 08:43

Hej.
Jeg har prøvet at søge efter blækpatroner til denne printer
adskillige steder på nettet, også med Google.
Har heller ikke kunnet finde printeren/blækpatroner på edbpriser.
Blækpatronerne har nummer modelnummeret 2 og 3, henholdsvis for sort og
farve.
Er der nogen, der kan finde dem på nettet?

mvh
Erling S.

Fra : Anders Pedersen

Dato : 03-08-07 12:41

Erling Simonsen skrev:
> [...]
> farve.
> Er der nogen, der kan finde dem på nettet?

Jeg har fundet din printer på google
dog ikke lige i DK

Den bruger nr 34 for sort og nr 35 for Farve

Fra : Erling

Dato : 03-08-07 13:53

Anders Pedersen skrev:

> Jeg har fundet din printer på google
> dog ikke lige i DK
>
> Den bruger nr 34 for sort og nr 35 for Farve

Hej.
Tak for info.
Så må jeg lige prøve at kikke efter disse numre.
/Erling

Fra : Henning

Dato : 03-08-07 16:10

On Fri, 03 Aug 2007 14:53:03 +0200, Erling <gnilre.nospam@gmail.com>
wrote:

>Hej.
>Tak for info.
>Så må jeg lige prøve at kikke efter disse numre.

Samme patroner som Z800-serien
http://kortlink.dk/44gg