hvad er .sis format ??
Fra : bertelsen8@hotmail.c~

Dato : 21-07-07 01:23

Hej Ng

jeg har fået 2 beskeder men de er i et fromat som jeg aldrig har set
før.....
filen er en .sis format.... og hvad er det så og hvordan ser jeg hvad
det er ??

er der nogle af jer der kender dette format og måske kan hjælpe mig
på forhånd tak for hjælpen

Mvh Brian Bertelsen

Fra : J.K.Arning

Dato : 21-07-07 08:49

On Fri, 20 Jul 2007 17:22:52 -0700, bertelsen8@hotmail.com wrote:

> [...]
> det er ??
>
> er der nogle af jer der kender dette format og måske kan hjælpe mig

sis er bla. det format man benytter på Symbian telefoner til software. Det
svarer stortset til exe filer på en windows PC.

Hvad det er burde fremgå af filnavnet.