Betale for at modtage sms i udlandet?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 18-07-07 13:54

Hej, jeg sender en del sms'r, og for tiden er nogle af modtagerne er i disse
ferieuger i udlandet....

Ind i mellem er responsen at: Send venligst ikke sms'r til mig i denne uge,
er i Italien, og det er meget dyrt at modtage sms'r i udlandet....

Har endnu ALDIG set på en prisliste hos et teleselskab at det skulle koste
noget som helst at modtage sms i udlandet...

Hos Unotel ved jeg at det er gratis...

Findes der noget selskab der tager penge for at man MODTAGER sms når man er
i udlandet???

Mvh Henrik

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 18-07-07 16:58

> Findes der noget selskab der tager penge for at man MODTAGER sms når man
> er i udlandet???

Som udgangspunkt er det gratis at modtage SMS i udlandet. Der er nogle få
lande i verden der opkræver penge for modtagelse af SMS, her er et eksempel
fra Turkmenistan i Asien, hvor det koster 39 øre at modtage en SMS.

http://www.sonofon.dk/legacy/Udlandstelefoni/erhverv/countries/Turkmenistan.html#sms

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde
Email: Jeppe at dailyrush denmark