HTC S710 Skærm er for svag i sollys.
Fra : KentBM

Dato : 15-07-07 17:13

Det er næsten umuligt at se noget i min nye HTC S710 i sollys. Og der er
ingen justering af lysstyrken, så vidt jeg har kunne se. Heller ikke i
den medfølgende manual er regulering af lysstyrke nævnt.

Google giver heller ikke noget.

Løsnings forslag?
--

Kent

Fra : Kim S

Dato : 16-07-07 12:09

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i meddelelsen
> Det er næsten umuligt at se noget i min nye HTC S710 i sollys. Og der er
> ingen justering af lysstyrken, så vidt jeg har kunne se. Heller ikke i den
> medfølgende manual er regulering af lysstyrke nævnt.

Hvis du finder løsningen må du gerne poste den her...
Vi er andre med samme problem.

Mvh, Kim

Fra : KentBM

Dato : 20-07-07 19:58

Kim S wrote:
> "KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i meddelelsen
>>
> Hvis du finder løsningen må du gerne poste den her...
> Vi er andre med samme problem.
Desværre ingen løsning. Og skærmen er så mørk, at alarmer mm. forsvinder
når jeg trykker på en knap for at se skærmen.

Jeg har købt den igennem Telmore og skal betale det næste halve år. Det
var ønskeligt, hvis diverse testere også prøvede uden for i solen. Men
jeg kan selvfølgelig altid gå tilbage til min iPaq 2210 og Samsung mobil.

--

Kent