firmware version nokia 6280
Fra : Karsten Nilsson

Dato : 10-07-07 14:22

Hej hvordan finder jeg ud af hvilken firmware version der er i min nokia
6280.

Hilsen Karsten

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 10-07-07 14:43

*#0000#

--
ad

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 10-07-07 15:07

Hejsa

*#0000#
--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Jubii

Dato : 10-07-07 18:13

"www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk"
<infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> *#0000#

Faktisk findes det også ved at kikke.:
menu/indstillinger/telefon/telefonopdateringer/detaljer - aktuel software.

Fra : Paw

Dato : 10-07-07 22:48

Nyeste firmware er 6.43

Fra : Jubii

Dato : 11-07-07 09:42

"Paw" <PawJLarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nyeste firmware er 6.43

Hvilke fordele vil der være at få et serviceværksted til at indlæse den i
mobilen? Det er vist den eneste mulighed idag til at få en nyere version ind
i mobilen.
Det er da for dårligt at nokia ikke kan have alle mobilopdates liggende til
download. Hvad er der galt? Har de ikke plads nok på deres computer eller er
det en slet skjult metode til at sælge det nyeste af det nyeste hele tiden?

Fra : Karsten Andersen

Dato : 11-07-07 10:56

Wed, 11 Jul 2007 10:42:01 +0200, skrev Jubii, på 15 linier, i
<469497d8$0$25438$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

> [...]
>det en slet skjult metode til at sælge det nyeste af det nyeste hele tiden?

Ja og ved nogen hvilken forskel der er mellem 6,1 og 6,43

--
MVH Karsten
Horsens