SØGES ! opskrift på " Coca cola kage med s~
Fra : Ploef

Dato : 07-07-01 22:06

opskrift på " Coca cola kage med skumfiduser "..........

Har ikke kunnet finde den....

--

Regards
/Ploef

ICQ# 48958210
MAIL ploef@mail.dk
HOME http://start.at/ploef

Check out http://www.foreningen-af-underkendte-genier.dk/

Fra : Sara

Dato : 07-07-01 23:19

http://www.angelfire.com/hi/InMyZone/index13k.html

Fandt den i første forsøg på Google.com

--
Sara - Censored, but not silenced.
http://crunchblogger.tripod.com

Fra : Just Thorning Blindb~

Dato : 08-07-01 12:43

> opskrift på " Coca cola kage med skumfiduser "..........
>
> Har ikke kunnet finde den....

http://www.amstrupvestergaard.dk/Skaerekager/coca_cola_kage.htm

fundet via søgning på "Coca cola kage" på Google....

Venligst
Just

Fra : Tina Andersen

Dato : 08-07-01 12:41

Just Thorning Blindbæk <just@blindbaek.dk> skrev i en

> http://www.amstrupvestergaard.dk/Skaerekager/coca_cola_kage.htm

Ikke just noget, jeg umiddelbart kunne tænke mig at sætte tænderne i....

Hvordan smager den? Farve? Konsistens?

Tina

Fra : Ms. Krabappel

Dato : 09-07-01 10:43

Tina Andersen <pwr2me_dk@yahoo.dk> wrote in message

> Ikke just noget, jeg umiddelbart kunne tænke mig at sætte tænderne i....

Same here - og jeg har set den!
Mine kollegaer har lavet den efter "mortens opskrifter" - en cola-rand med
skumfiduser pyntet med flødeskum.
Jeg har allerede mistet appetitten...

> Hvordan smager den? Farve? Konsistens?

Smage - ?
farve - cola
konsistens - gele

Sandra

Fra : Tina Andersen

Dato : 09-07-01 13:36

Ms. Krabappel <sandra@nospam.dk> skrev i en
> [...]
> >
> Same here - og jeg har set den!
> Mine kollegaer har lavet den efter "mortens opskrifter" - en cola-rand med

Tak for din bedømmelse

Nu er jeg helt sikker på, det ikke bliver mit køkken, der skal udpeges til
"labratorie". Cola, gelé, flødeskum og skumfiduser blandet sammen, er altså
lige en tand vor vammelt til mine ellers søde tænder. (*G* Jeg har ikke kun
én sød tand; jeg har mange).

Tina

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 09-07-01 16:33

Således skrev "Tina Andersen" <pwr2me_dk@yahoo.dk> i
dk.kultur.mad+drikke Mon, 9 Jul 2001 14:36:07 +0200:

> [...]
>lige en tand vor vammelt til mine ellers søde tænder. (*G* Jeg har ikke kun

Byt colaen ud med guldøl....

Det skal prøves (nej, faktisk ikke, løb skrigende væk hvis du
nogensinde møder så'n en)

Knud
--
Lotus 6-6-6 = Spreadsheet of the Beast