Een anden film som kan gøre jer kede af de~
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 07-07-01 21:47

The Yards.

Så den her i aften, og jeg vil intet som helst fortælle jer om den.

Thomas

Fra : Kong Kent

Dato : 08-07-01 00:11

> The Yards.
> Så den her i aften, og jeg vil intet som helst fortælle jer om den.

Min kæreste og jeg lejede den også her til aften på dvd i Blockbuster. En
seværdig film! Jeg synes heller ikke jeg vil fortælle noget om den. Bare
cast/crew listen burde sige det hele

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Jens Thomsen

Dato : 08-07-01 20:35

Kong Kent <kongkent@anarki.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9i84qo$8cf$1@sunsite.dk...

> Min kæreste og jeg lejede den også her til aften på dvd i Blockbuster. En
> seværdig film! Jeg synes heller ikke jeg vil fortælle noget om den. Bare
> cast/crew listen burde sige det hele

Fin, lille film. Jeg blev ret vild med den nostalgiske stemning i historie,
fotografering (inspireret af bl.a. The Godfather og Medløberen) og casting.
Åbningen var utroligt flot på det store lærred.

Nogen, der har set instruktørens debutfilm (=Little Odessa)?

MVH
Jens

Fra : Zeki

Dato : 08-07-01 21:44

> Nogen, der har set instruktørens debutfilm (=Little Odessa)?

Ja, med Tim Roth. Udemærket filmdrama, måske lidt for langsom i sin
opbygning, men absolut anbefalelsesværdig. Roth er en i øvrigt en rigtig god
skuespiller, hvad han også viser i denne film (så vidt jeg husker).

Zeki

Fra : Lasse Rimmer

Dato : 08-07-01 23:30

"Zeki" <sinners.inn@image.dk> wrote in message

> [...]
god
> skuespiller, hvad han også viser i denne film (så vidt jeg husker).

Ja, meget angst, mange skeletter i skabene, meget lidt action, miljøet taget
i betragtning. Fint set, men drik ikke for meget kaffe, før du går i krig
med den.

Men mht skuespillerpræstationer: jeg mener at huske, at Edward Furlong (T2)
løber med Little Odessa? Roth spiller nu også fint - som altid.