SE 880i celleinfo
Fra : Snuden

Dato : 25-06-07 19:34

Jeg har en w880i med et nyt tdc mobil simkort i. Jeg kan ikke få den til at
vise celleinfo? Har sat den rigtigt op i indstillingerne, men intet er at
se.

Der ER celleinfo på de celler jeg færdes i. Kan jeg se på min nokia også med
et tdc kort. Er der nogen der har et bud på den manglende celleinfo på
SE`en?

Snuden

Fra : John

Dato : 25-06-07 20:14

Snuden skrev:
> [...]
> et tdc kort. Er der nogen der har et bud på den manglende celleinfo på

En mulig forklaring:

3G = ingen celleinfo
GSM = celleinfo

Mvh

John

Fra : Snuden

Dato : 25-06-07 20:36

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> En mulig forklaring:
>
> 3G = ingen celleinfo
> GSM = celleinfo

Nej, det kan ikke være derfor, da jeg bor herude på landet uden 3G
dækning

Fra : Jean

Dato : 25-06-07 20:53

Snuden skrev:
> Der ER celleinfo på de celler jeg færdes i. Kan jeg se på min nokia også
> med et tdc kort. Er der nogen der har et bud på den manglende celleinfo på
> SE`en?

Jeg bruger også TDC's net... og det er ikke lykkedes mig at få det til virke
på hverken k610i eller w810i. Hvorfor ved jeg ikke...

Mvh Jean.

Fra : Frank R.

Dato : 25-06-07 23:21

On Mon, 25 Jun 2007 21:52:57 +0200, "Jean" <ask@me> wrote:

>Jeg bruger også TDC's net... og det er ikke lykkedes mig at få det til virke
>på hverken k610i eller w810i. Hvorfor ved jeg ikke...

På W810i gøres det på følgende måde

Menu->Meddelelser->Indstillinger->Områdeinfo->Celle info->TIl/Fra.

--
Hilsen
Frank

Fra : Jean

Dato : 26-06-07 17:42

Frank skrev:
> På W810i gøres det på følgende måde
>
> Menu->Meddelelser->Indstillinger->Områdeinfo->Celle info->TIl/Fra.

Du misforstår. Jeg ved skam godt hvordan man sætter funktionen på telefonen.
Jeg får bare ingen celleinformation.

Mvh Jean.

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-06-07 20:35

Jean skrev:
> Snuden skrev:
>
> Jeg bruger også TDC's net... og det er ikke lykkedes mig at få det til virke
> på hverken k610i eller w810i. Hvorfor ved jeg ikke...
>
> Mvh Jean.

Jeg har en K610i og den kan viser cell info uden problemer.
Naturligvis ikke når den er på 3G eller surfer mellem antennerne.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Jean

Dato : 01-07-07 08:47

Lars skrev:
> Jeg har en K610i og den kan viser cell info uden problemer. Naturligvis
> ikke når den er på 3G eller surfer mellem antennerne.

Hvilken udbyder har du?

Mvh Jean.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-06-07 20:56

Snuden wrote:
> [...]
> et tdc kort. Er der nogen der har et bud på den manglende celleinfo på

spørger måske dumt.. men hvad bruger du celleinfo til? personligt har
det altid været en nytteløs info.

Fra : Snuden

Dato : 25-06-07 21:22

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> spørger måske dumt.. men hvad bruger du celleinfo til? personligt har det
> altid været en nytteløs info.

Hmm, måske ligegyldig information, men jeg kan godt lide at være up to date
med cellerne og følge med i om der kommer nye op...

Snuden

Fra : Mikael Schøler

Dato : 26-06-07 07:58

Snuden wrote:
> [...]
>
> Hmm, måske ligegyldig information, men jeg kan godt lide at være up to date
> med cellerne og følge med i om der kommer nye op...

Ja men.. hvad bruger du det til? :) Du siger være up-to-date med dem,
men går du ligefrem og holder øje med hvilke der er?

Det er ikke kritik, jeg er bare nysgerrig :)

Mikael

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-06-07 15:40

"Mikael Schøler" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Ja men.. hvad bruger du det til? :) Du siger være up-to-date med dem,
> men går du ligefrem og holder øje med hvilke der er?
>
> Det er ikke kritik, jeg er bare nysgerrig :)
>
> Mikael

Det gør jeg engang i mellem for eksempel hvis jeg er steder hvor jeg ikke
har været før. Det er jo ikke nødvendigvis fordi det skal bruges til noget
fornuftigt men blot et nysgerrig indblik cellemasters forunderlige verden

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

begin 666 wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,``````+^_O___````````````````````````````````
M`````````````````````"'Y! $```$`+ `````/``\```0T,$@):ITX5,'Y
MQ4 G>E,XC@`EF.MJIJSEQ>PI;C9:YZYGOQK?C12<R8C%7P;7^60TEA0F`@`[
`
end

Fra : Snuden

Dato : 26-06-07 16:38

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja men.. hvad bruger du det til? :) Du siger være up-to-date med dem, men
> går du ligefrem og holder øje med hvilke der er?

Ja, jeg følger med i hvor de er opsat så jeg på sydfyn ihvertfald ved hvor
samtlige tdc`s gsm antenner er

Fra : Mikael Schøler

Dato : 26-06-07 16:43

Snuden wrote:
> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg følger med i hvor de er opsat så jeg på sydfyn ihvertfald ved hvor
> samtlige tdc`s gsm antenner er

Ok så vi er altså ude i noget nørde-noget :)

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-06-07 15:45

Ligeledes gør jeg.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : KE Kofod

Dato : 25-06-07 21:29

Snuden skrev:
> [...]
> et tdc kort. Er der nogen der har et bud på den manglende celleinfo på

Virker fint på min K800i i Vejle mm.
Mvh.
KE Kofod.

Fra : Morten

Dato : 26-06-07 09:57

"Snuden" <snudens@gmail.com> wrote in message
> [...]
> med et tdc kort. Er der nogen der har et bud på den manglende celleinfo på

Det er meget underligt. jeg har ikke lagt mærke til det før du skrev det,
men min w880 har vist celleinformation før. Det eneste ændring jeg kan komme
på er at den er blevet software opdateret. Mystisk.

--Morten