Micro SD-kort - 2GB - hvor
Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-06-07 21:42

det er næsten umuligt at finde et micro SD kort på 2 GB på
nettet...... Ingen net-butikker har noget på lager ej helle ved hvor
når de får det......

Nogen der kender et sted på nettet hvor man kan købe det?

Fra : Kim S

Dato : 18-06-07 21:52

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i meddelelsen
> [...]
> når de får det......
>
> Nogen der kender et sted på nettet hvor man kan købe det?
ComputerCity har det til 199,-

Mvh,Kim

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-06-07 22:12

On Mon, 18 Jun 2007 22:52:27 +0200, "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk>
wrote:

>ComputerCity har det til 199,-

damn - 69 kroner i fragt for 2 gram......

Fra : martin

Dato : 19-06-07 07:22

> damn - 69 kroner i fragt for 2 gram......

hvad nu hvis det havde kostet 168,- og 0 kr i fragt ? var det bedre ?

Martin

Fra : Nikolaj

Dato : 19-06-07 09:00

martin wrote:

> hvad nu hvis det havde kostet 168,- og 0 kr i fragt ? var det bedre ?
>
> Martin

Du mener 268 - Ellers: Ja

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-06-07 12:24

On Tue, 19 Jun 2007 08:21:34 +0200, "martin" <alf@bengt.jensen> wrote:

>hvad nu hvis det havde kostet 168,- og 0 kr i fragt ? var det bedre ?

Det ville ikke være så dårligt eftersom prisen var 199

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-06-07 15:53

> Nogen der kender et sted på nettet hvor man kan købe det?

Jeg gik ind i en TDC butik i sidste uge og købte et 2 Gb SanDisk for 249,-
- men det var jo selvfølgelig ikke en netbutik...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Rune

Dato : 19-06-07 22:30

Hej

Har netop i dag modtgaet mit med posten fra midt data.
Kr. 166,75 i alt.

Hilsen

Rune

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:oerd73deuek3u9890d880l8pil3oj1hv6d@4ax.com...

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 20-06-07 05:51

"Rune" <rune@riis-larsen.dk> wrote in message
> Hej
>
> Har netop i dag modtgaet mit med posten fra midt data.
> Kr. 166,75 i alt.

For et 2 Gb kort ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 23-06-07 14:17

Andreas M. Hansen wrote:

> "Rune" <rune@riis-larsen.dk> wrote in message

> For et 2 Gb kort ?

Ja. Købte til cirka samme pris for en måned siden. Leveringen tog dog lidt
tid.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : CL

Dato : 23-06-07 16:35

Karsten Jensen wrote:
> [...]
> når de får det......
>
> Nogen der kender et sted på nettet hvor man kan købe det?

Midt Data men gør dig selv en tjeneste og køb Ultra kortet
Det er meget hurtigere og ikke ret meget dyrere.
Carsten