Har i også overset Microsoft SMS Sender?
Fra : Nicolai

Dato : 18-06-07 13:53

Savnede en lille simpel applikation til at sende SMS fra min telefon - var
træt af diverse ringe & besværlig original-software

Googlede lidt og fandt så Microsoft SMS sender - den er da for nice og
simpel

Just my thoughts!

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-06-07 20:49

Nicolai wrote:
> [...]
> træt af diverse ringe & besværlig original-software
>
> Googlede lidt og fandt så Microsoft SMS sender - den er da for nice og

Nicooolaaaiiii altså.. så skal man da linke når man anbefaler noget :)

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=06a4f997-7f69-4891-8929-37b9041924a2&displaylang=en

Fra : Nicolai

Dato : 18-06-07 21:02

> Nicooolaaaiiii altså.. så skal man da linke når man anbefaler noget :)

Hehe ja ok trods alt nok smartede jeg google og ikke alle skulle ;)

Nice program - SÅ ligetil

Fra : BorreBoy

Dato : 18-06-07 21:01

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> træt af diverse ringe & besværlig original-software
>
> Googlede lidt og fandt så Microsoft SMS sender - den er da for nice og

Jeg bruger UnoTels GadgetSMS:
http://www.unotel.dk/support/faq-3.asp?sogeord=&id=360&ovrid=19&losning_type_id=1

Skide smart Kræver selvfølgelig, at man er UnoTel kunde...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-06-07 23:55

BorreBoy skrev:

> Jeg bruger UnoTels GadgetSMS:
> http://www.unotel.dk/support/faq-3.asp?sogeord=&id=360&ovrid=19&losning_type_id=1

Så mangler vi bare at den kommer til XP

> Skide smart Kræver selvfølgelig, at man er UnoTel kunde...

Ka man være andet!?

Har lige købt min første Bluetooth-dongle og går på MyPhoneExplorer med dén
og min W810 - bare for lækkert!
Hans

Fra : Nicolai

Dato : 19-06-07 12:39

> Har lige købt min første Bluetooth-dongle og går på MyPhoneExplorer med
> dén og min W810 - bare for lækkert!

Hehe ja det er en af de gode ting ved SE ;)

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-06-07 01:07

"Nicolai" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Hehe ja det er en af de gode ting ved SE ;)

Jeg bruger computeren til SMS ved hjælp af Nokia-suite via kabel til min
Nokia N95 og det spiller bare rigtig fint, nærmest en drøm at sende SMS på
den måde.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-06-07 21:04

Hans Paulin (6310) wrote:

> Så mangler vi bare at den kommer til XP

> Ka man være andet!?
>
> Har lige købt min første Bluetooth-dongle og går på MyPhoneExplorer med dén
> og min W810 - bare for lækkert!
Jeg eeeeeeeeeeeeelsker PHE :)