N73 ? Alarm og tastaturlås
Fra : Ceelos

Dato : 16-06-07 23:08

Hej Ng

Jeg har lige købt en N73
men jeg kan ikke finde en alarm i den
kan de passe dette er droppet fra nokias side for jeg var glad for alarmen i
6288
som kunne indstilles til samme tid på hverdage, hvis der findes en iden
hvordan finder man den så?
og noget andet er tastaturlås den kan jeg aktivere manualt men kan man ikke
få den til at aktivere sig
automatisk og i givet fald hvordan ?

MVH.

Per

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 17-06-07 07:05

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBS_daDK224DK224&q=download%2bfree%2bsymbian%2balarm

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-06-07 08:05

Sun, 17 Jun 2007 00:07:59 +0200, skrev Ceelos, på 16 linier, i

http://fuse.stc.cx/autolock/

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Jan Larsen

Dato : 17-06-07 19:13

> [...]
| hvordan finder man den så?
| og noget andet er tastaturlås den kan jeg aktivere manualt men kan man

Der er ikke den sædvanlige daglige alarmfunktion i n73.
Jeg bruger bare kalenderen og har så en aftale om at vågne hver morgen til
en bestemt tid!

Jan Larsen

Fra : Optimus Prime

Dato : 18-06-07 08:20

Jan Larsen skrev:
> Der er ikke den sædvanlige daglige alarmfunktion i n73.
> Jeg bruger bare kalenderen og har så en aftale om at vågne hver morgen til
> en bestemt tid!

Tja på min N73 står der ur nede i højre hjørne på hovedmenuen - trykker
jeg på tasten herunder (den over den røde "læg på" tast) kommer jeg ind
til ur-indstillingerne... tryk så "vælg" og indstil alarm... og vupti

Og det tog også mig en del tid at spotte den

Fra : Ceelos

Dato : 18-06-07 22:58

"Ceelos" <per@gets.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hvordan finder man den så?
> og noget andet er tastaturlås den kan jeg aktivere manualt men kan man

Takker for svarene.
jeg valgte at installere alarm pro v1,0 som lader til at dække mit alarm
behov.
men så lige et andet spørgsmål.
er der nogen af jer der har fundet et smiley program til sms for dem savner
jeg meget istedet for de adm. tegn
og meget gerne et link til programmet

MVH.

Per