Cover til W810?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-06-07 18:39

Købte lige en polycarbonat-skal eller hvad det nu hedder til min gamle W800
for 25 kr. + porto 9 kr hos "Cellshoppen" - jeg ville gerne ha til min W810
også, men den har de ikke - jeg har derimod fundet den her:

http://kortlink.dk/3xzu

men så er prisen over det dobbelte - er der nogen der har set dimsen til
W810 til de der 25 kr. noget sted?
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-06-07 18:45

Hans Paulin (6310) skrev:

> http://kortlink.dk/3xzu

Nå, linket virker ikke; hér er et andet

http://kortlink.dk/3xzv
Hans

Fra : Anders

Dato : 16-06-07 19:06

De har også en til din W810i, den ligger under den til din W800i, men den
koster 69,- + porto

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-06-07 19:10

Anders skrev:

> De har også en til din W810i, den ligger under den til din W800i, men
> den koster 69,- + porto

Hvis det er "mytrendyphone" du snakker om så ved jeg det godt

Spørgsmålet gik mere på hvor jeg evt. ku få den til den samme pris som dén
til W800 hos "Cellshoppen"
Hans

Fra : Anders

Dato : 16-06-07 19:15

Det er Mytrendyphone.dk jeg snakker om !

Fra : Anders

Dato : 16-06-07 19:17

Cellshoppen.dk har slet ikke modellen til W810i !

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-06-07 19:21

Anders skrev:

> Cellshoppen.dk har slet ikke modellen til W810i !

I know!
Hans

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 16-06-07 20:26

> Hvis det er "mytrendyphone" du snakker om så ved jeg det godt
>
> Spørgsmålet gik mere på hvor jeg evt. ku få den til den samme pris som dén
> [...]

Er du ikke lidt nærig?