HBH-DS970
Fra : Maria

Dato : 16-06-07 13:22

Jeg har søgt lidt på nettet omkring HBH-DS970.

Jeg har set nogle steder (eBay) at der står noget forskelligt.
Feks.
B12 Bluetooth HBH-DS970 Headset For Sony Ericsson
Sony Ericsson Stereo Bluetooth Headset HBH-DS970 J22
T12 Stereo Bluetooth Headset Sony Ericsson HBH-DS970

Betyder B12 - J22 eller T12 noget?

--
Maria

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 18-06-07 10:17

Hej Maria

Maria wrote:
> Jeg har søgt lidt på nettet omkring HBH-DS970.
> --Maria

Jeg har selv haft kig på ovennævnte headset og synes lige du skal være
opmærksom på at Sony-Ericsson har videreudviklet det og inden længe kan
du købe HBH-DS980, hvor der er blevet rettet op på nogle fejl og mangler
fra HBH-DS970!

Jeg ved desværre ikke hvad B12 og T12 skulle betyde, men er efter lang
tids søgen rundt nået frem til at dette headset er det bedste der findes
på markedet til formålet - dog skulle lydkvaliteten ikke helt kunne
hamle op med almindelig "trådet" lyd - men den er god i betragtning af
at den er trådløs at være!

NB: Ser forøvrigt ikke tosset ud med priser omkring 30£ i England/Irland
- det er lidt billigere end de 650kr man skal af med her i DK!

Gad vide om B12 og T12 kan være en benævnelse for regioner... - måske
kan det have en indflydelse på hvor de kan bruges henne?

Mvh Tommy