/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet telekom.
#NavnPoint
refi 3277
severino 2664
transor 1758
Nordsted1 1675
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
pallebhan.. 950
miritdk 945
dk 910
10  Kortoverv.. 810
Trådløs og lader ?
Fra : Jan Vestergaard


Dato : 13-07-07 11:14

Hej

Måske et dumt spørgsmål - og måske hører det til i el-gruppen, da
det vel egentlig gælder alle opladelige batterier, men prøver
lige her først.

Vi har lige købt vores første trådløse telefon, der lige nu lader
op i holderen/laderen.

Laderen skulle jo selv slå fra, når den er ladet op - vil det
sige, at den godt kan stå i den permanent ?

Eller er det bedst at tage den ud eller slukke på kontakten, når
den er ladet op ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard
Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
- men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen


 
 
Ebbe Kristensen (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Ebbe Kristensen


Dato : 13-07-07 11:17

Jan Vestergaard wrote:

> Laderen skulle jo selv slå fra, når den er ladet op - vil det
> sige, at den godt kan stå i den permanent ?

Ja.

Ebbe



Rasmus M. Jensen (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Rasmus M. Jensen


Dato : 13-07-07 11:19

Jan Vestergaard wrote:
> Hej
>
> Måske et dumt spørgsmål - og måske hører det til i el-gruppen, da
> det vel egentlig gælder alle opladelige batterier, men prøver
> lige her først.
>
> Vi har lige købt vores første trådløse telefon, der lige nu lader
> op i holderen/laderen.
>
> Laderen skulle jo selv slå fra, når den er ladet op - vil det
> sige, at den godt kan stå i den permanent ?
>
ja

> Eller er det bedst at tage den ud eller slukke på kontakten, når
> den er ladet op ?
>
nej... så virker telefonen ikke... det du kalder laderen er basestationen...

en bedre løsning er at tage telefonen ud af laderen og lade den aflade
HELT - så den selv slukker og så lade den op igen...
ca. 1 gang hver 3. måned vil jeg mene...


--
mvh
Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "



Jan Vestergaard (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Jan Vestergaard


Dato : 13-07-07 14:14

Rasmus M. Jensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> nej... så virker telefonen ikke... det du kalder laderen er
> basestationen...

Det er kun med den ene, der er en base-enhed, som er tilsluttet
telefonstikket og derudover flere telefoner, der kun er
telefon+lader - alle kører på samme base-enhed - og tefonerne
virker uanset om de sidder i laderen eller ej.

Men tak for svarene til jer begge - de får alle så bare lov til
at stå i laderene.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard
Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
- men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen


Rasmus M. Jensen (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Rasmus M. Jensen


Dato : 13-07-07 15:30

Jan Vestergaard wrote:
> Rasmus M. Jensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
>> nej... så virker telefonen ikke... det du kalder laderen er
>> basestationen...
>
> Det er kun med den ene, der er en base-enhed, som er tilsluttet
> telefonstikket og derudover flere telefoner, der kun er
> telefon+lader - alle kører på samme base-enhed - og tefonerne
> virker uanset om de sidder i laderen eller ej.
>
det skrev du jo ikke noget om så det var lidt svært at vide...

> Men tak for svarene til jer begge - de får alle så bare lov til
> at stå i laderene.
>
sig mig... læste du overhovedet det jeg skrev?


--
mvh
Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "



Jan Vestergaard (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Jan Vestergaard


Dato : 13-07-07 15:58

Rasmus M. Jensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> sig mig... læste du overhovedet det jeg skrev?

Jeps - du skrev:

"en bedre løsning er at tage telefonen ud af laderen og lade den
aflade
HELT - så den selv slukker og så lade den op igen...
ca. 1 gang hver 3. måned vil jeg mene..."

Da du skriver ca en gang hver tredie måned, så må man gå ud fra,
at derimellem kan den stå i laderen, så jeg kan ikke se, hvad du
er uenig i ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard
Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
- men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen


Rasmus M. Jensen (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Rasmus M. Jensen


Dato : 13-07-07 16:17

Jan Vestergaard wrote:
> Rasmus M. Jensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
>> sig mig... læste du overhovedet det jeg skrev?
>
> Jeps - du skrev:
>
> "en bedre løsning er at tage telefonen ud af laderen og lade den
> aflade
> HELT - så den selv slukker og så lade den op igen...
> ca. 1 gang hver 3. måned vil jeg mene..."
>
> Da du skriver ca en gang hver tredie måned, så må man gå ud fra,
> at derimellem kan den stå i laderen, så jeg kan ikke se, hvad du
> er uenig i ?
>
> Jan

godt så...

--
mvh
Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "



Børge Larsen (14-07-2007)
Kommentar
Fra : Børge Larsen


Dato : 14-07-07 23:03


"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i en meddelelse
news:46975076$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej
>
> Måske et dumt spørgsmål - og måske hører det til i el-gruppen, da det vel
> egentlig gælder alle opladelige batterier, men prøver lige her først.
>
> Vi har lige købt vores første trådløse telefon, der lige nu lader op i
> holderen/laderen.
>
> Laderen skulle jo selv slå fra, når den er ladet op - vil det sige, at den
> godt kan stå i den permanent ?
>
> Eller er det bedst at tage den ud eller slukke på kontakten, når den er
> ladet op ?
>
> Jan
>
> --
> Med venlig hilsen Jan Vestergaard
> Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
> - men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen

Har du kigget i brugervejledningen??

Børge



Jan Vestergaard (17-07-2007)
Kommentar
Fra : Jan Vestergaard


Dato : 17-07-07 17:57

Børge Larsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Har du kigget i brugervejledningen??
> Børge

Ja - den kigger man jo som regel i, når alr andet er slået fejl


Men der står ikke noget om det.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard
Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
- men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste