Hjælp søges!!!
Fra : Fatboy

Dato : 07-07-01 20:50

Hej her i gruppen !!
Er her ikke en venlig sjæl der vil hjælpe mig med min Nokia 8850???.
problemet er lige pludselig opstådet.når jeg skal ringe, skiver den.
Kontoler netværket.men jeg kan godt sende beskeder. hvorfor

Ps jeg har Telemore......

Fra : Hans-Jacob

Dato : 08-07-01 11:15

> Kontoler netværket.men jeg kan godt sende beskeder. hvorfor

Det er vist nok det der med overtræk på sin konto man kan også gøre det med
telia...
Telmore har vist grænse på 200 svjh.
Tjek din konto...

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose

Fra : Fatboy

Dato : 08-07-01 20:02

Hej Hans-Jacob !!
Nej det har ikke noget med min konto at gøre
Når jeg tager mit kort og sætter det i en anden telefon så virker det godt
nok????????Men ellers tak for hjælpen...

Fra : Hans-Jacob

Dato : 08-07-01 20:07

> Når jeg tager mit kort og sætter det i en anden telefon så virker det godt
> nok????????
HVad er det for en telefon?
signalet kan og er tit grunden til det...
Man skal ikke bruge ret meget signal for at sende beskeder...
Man skal ikke stole på signal indikatoren i displayet for meget da den ikke
opdaterer særlig tit....
Hvis det ER dit signal så gå ned til din forhandler hvis telefonen er
indenfor garantien og få den repareret derpå ...
ca 10% af alle butikker reparerer dem selv mens resten sender dem til en
større butik i kæden og får den repareret der
Hvis det er en butik der sneder dem kan det godt tage LANG tid....

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose

Fra : Fatboy

Dato : 08-07-01 20:56

Det er en Nokia 8850

Fra : Hans-Jacob

Dato : 09-07-01 08:47

> Det er en Nokia 8850

Er den under 12 måneder gammel hvis ja så smid den til reperation...
Prøv i et Telecom center eller BlueTel de reparerer selv så der skal den
ikke sendes ind jeg mener også at det er BLueTel der "reaperer mens du
venter"
Der er flere af slagsen som BlueTel jeg kan bare ikke huske det....
Min 8210 gjorde det også med antennen men det var en tredje rangs reparering
og det er kun Nokia i FIndland der må lave det så den skulle til Findland
men jeg fik helt nyt indmad i min telefon istedet fordi at jeg brokkede mig
lidt

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose