Download af Metallica
Fra : Torben Wridt

Dato : 28-07-07 18:20

Et lille hint:
Anden halvdel af Metallica-koncerten i Århus kan nu downloades gratis fra
www.livemetallica.com
Et lækkert minde fra en god aften med god stemning og rare folk.

Mvh!
Torben

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-07-07 19:26

Torben Wridt <fake@noexist.nu> wrote:

> Et lille hint:
> Anden halvdel af Metallica-koncerten i Århus kan nu downloades gratis fra
> www.livemetallica.com
> Et lækkert minde fra en god aften med god stemning og rare folk.

Hvor stod du ? .. for der var godt nok mange fulde idoter der hvor vi
stod ...

/thomas

Fra : Torben Wridt

Dato : 30-07-07 14:28

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor stod du ? .. for der var godt nok mange fulde idoter der hvor vi
> stod ...
>
> /thomas

Hej thomas!
Vi stod bag ved "tårnet" lidt til højre. Der var meget fredeligt. Og jeg
synes, at turen væk fra området senere foregik i "god ro og orden". Til
tider gik "optoget" helt i stå, men vi mærkede ingen agressivitet el.lign.
Jeg er dog senere blevet opmærksom på, at der oppe ved scenen var nogle
episoder.
Men, men...., alt i alt synes jeg, at det gik fint. Jeg mener, 50000
mennesker på et så lille areal......, så er der nogle som kammer over.

Venligst!
Torben

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-07-07 14:48

> [...]

> Men, men...., alt i alt synes jeg, at det gik fint. Jeg mener, 50000
> mennesker på et så lille areal......, så er der nogle som kammer over.

Mit problem er nok at folk drikker sig så stive at de ikke kan huske
koncerten dagen efter. Så er det dælme en dyr brandet ...

/thomas

Fra : Saaby

Dato : 01-08-07 05:59

med anden del mener du så ekstra numrene? jeg har kun fundet de 10 første
numre. jeg synes også at det var en fed koncert
Claus