Lidt forskelligt om Lars Lilholt og Stan U~
Fra : Kokken

Dato : 20-07-07 09:54

Faldt over denne side med hitliste rekorder:

http://www.everyhit.com/record.html

Jeg kan ikke fordrage Lars Lilholt, men forleden aften hørte jeg en kanon
udgave han har lavet
af Wiskey in the the Jar.
Jeg fandt hans hjemmeside og der kun jeg høre hele nummeret. Fedt.

Jeg hørte forleden dag et fedt nummer på P4 med Stan Urban. Det er ham som
spiller næsten ligeså godt som Jerry Lee Louis.
Det var i program med ham den tykke Radiovært - hedder vist noget med Alex
Nygård et eller andet.
Kan ikke finde det i P4 playlisten. Er der nogen som ved hvad nummeret
hedder?

Fra : Holst

Dato : 20-07-07 09:06

Kokken wrote:

> Jeg kan ikke fordrage Lars Lilholt, men forleden aften hørte jeg en kanon
> udgave han har lavet
> af Wiskey in the the Jar.
> Jeg fandt hans hjemmeside og der kun jeg høre hele nummeret. Fedt.

Ja, jeg tænkte, at jeg da lige ville høre det nummer, men jeg kan da
ikke finde det noget sted på hans hjemmeside. Har du et link?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-07-07 09:16

Holst wrote:

> Ja, jeg tænkte, at jeg da lige ville høre det nummer, men jeg kan da
> ikke finde det noget sted på hans hjemmeside. Har du et link?

Under Lyd & Video i menuen til venstre. Så kan du høre den under Nyeste
Single til højre.

Eller hente den direkte på
http://www.larslilholtband.dk/mp3/Lars_Lilholt_Band_-_01_-_Whiskey_in_the_jar.mp3

Jeg hørte den også første gang på P4 i går aftes og må indrømme jeg også
blev ualmindelig positivt overrasket.
En virkelig lækker tung lyd de har ramt på den... bare ærgeligt hans
udtale af "Whiskey in the jar" er så flad.

Fra : Kokken

Dato : 20-07-07 10:26

Kig ovre i højre side hvor der står nyeste single.
http://www.larslilholtband.dk/

Så lige at der er en dansker som holder en af de fornemste titler under
rekorder på den britiske hitliste.
Godt nok ikke med noget musik der ligefrem gør en stolt af at være dansk -
men alligevel ret pudsigt at en totalt talentløs onehit wonder har slået
Elvis Beatles Stones Madonna George Michael Beuce Springsteen Michael
Jacson - you name them.

First Entry At Number 1 By A Debuting Act
The first act to make its chart debut at No. 1 on its own 'merit' was the
Danish vocalist Whigfield (1994). Her song "Saturday Night" (with its
associated dance) had been huge on the continent for some months and the
demand from Brits returning home built up an enormous head of steam prior to
its release.

Fra : Michael

Dato : 20-07-07 09:19

> Jeg hørte forleden dag et fedt nummer på P4 med Stan Urban. Det er ham som
> spiller næsten ligeså godt som Jerry Lee Louis.

Det eneste nummer jeg kender med Stan Urban er "The Devil Made The Boogie".
Jeg hørte ikke programmet, men kunne det være den?

/M.

Fra : Ole Damgaard

Dato : 20-07-07 10:56

> [...]
> Nygård et eller andet.
> Kan ikke finde det i P4 playlisten. Er der nogen som ved hvad nummeret

Nu er begrebet "forleden dag" jo ret vidt - for Stan Urban spilles
næsten hver dag på P4.
Men jeg kan da fortælle dig,. at i P4´s playlist indgår p.t. fire
numre med Stan Urban - og det
er Dundee Jivin` , Hang up my Rock'n'roll shoes, Roberta, The kid's
still rockin'.
Så det har nok været én af de fire, du hørte.
mvh ole

Fra : Michael Lund

Dato : 20-07-07 13:07

"Kokken" <popserver@huk.com> skrev i en meddelelse
> Det var i program med ham den tykke Radiovært - hedder vist noget med Alex
> Nygård et eller andet.

Ham den tykke hedder Alex Nyborg Madsen

Mic.