Winnie Joyce??
Fra : OleK

Dato : 08-07-07 19:40

Jeg har lige lytett til Winnie Joyce's fremragende lp "Fandens skriftestol"
på pladespilleren.
Og ville så lige finde ud af, hvad der egentlig blev af hende.
Ingen af udgaverne af Politiken Rock kunne hjælpe. Og google heller ikke.
Er der nogle af brugerne i denne gruppe, der ved noget (om Winnie Joyce).

Mvh.
Ole

Fra : Kasper Jensen

Dato : 09-07-07 18:25

"OleK" <ole.kristiansenFJERN@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke.
> Er der nogle af brugerne i denne gruppe, der ved noget (om Winnie

Hej Ole

Jeg kan da i hvert fald hjælpe dig med et par af hendes andre skiver
udover den fra 1979:

1973 7" Nico-Leg: Jeg Gi'r Fa'en I Manden/Intrige
1975 LP Nico-Leg: Nico-Leg
1990 LP Joyce & Gabriel: Harpens Sange

Mvh. Kasper

Fra : OleK

Dato : 16-07-07 21:11

Tak for infoen, Kasper.
Så kom vi frem til 1990.

Er der noget, der har oplysninger om tiden efter 1990?

Mvh.
Ole