Amazia?
Fra : Michael

Dato : 07-07-07 16:26

Hej,

Er der nogen, der ved, hvad der blev af danske Amazia, der omkring 1999
lavede promo-singlen "Walking in my sleep (Never hide in Pakistan)"? Den
skulle være en smagsprøve fra et kommende album, der skulle hedde "Welcome
to Amazia", men kom det nogensinde?

Mange hilsner
Michael

Fra : Per Hansen

Dato : 10-07-07 21:19

"Michael" <emailtilbageholdt@dajegikkegiderspam.dk> mentioned this

> [...]
> Pakistan)"? Den skulle være en smagsprøve fra et kommende album, der
> skulle hedde "Welcome to Amazia", men kom det nogensinde?

Året er forkert, det var i 1997 at promotionen blev frigivet.
Jeg tror faktisk at Amazia har lidt samme skæbne som mange andre
håbningsfulde musikere og det er at blive droppet af pladeselskabet
før overhovedet at et album er nået at blive lavet.
Det ser ud til at den 1 track promo er det eneste der er nået at komme
fra Amazia.

--
Per Hansen

Fra : Michael

Dato : 11-07-07 16:10

> [...]
> før overhovedet at et album er nået at blive lavet.
> Det ser ud til at den 1 track promo er det eneste der er nået at komme

Ups hvad året angår! Og tak for svaret, Per. Du har nok ret i, at der aldrig
kom et album, hvilket også var min formodning. Der nåede dog at komme en
maxi-cd med fire versioner af "Walking in my sleep", der ud over at være
pokkers iørefaldende også har en ret sjov tekst.

/M.

Fra : Per Hansen

Dato : 11-07-07 21:30

> [...]

> komme en maxi-cd med fire versioner af "Walking in my sleep", der ud
> over at være pokkers iørefaldende også har en ret sjov tekst.

Aha, en desideret maxi-cd var jeg skutte lige klar over at de faktisk
nåede at komme med, kendte kun til promoen.
Men valget af selskab var også forkert fra starten: Sony Music.

--
Per Hansen