hvad hedder sangen???
Fra : Kim

Dato : 04-07-07 20:02

Hej
Jeg har en lille bitte stump af et nummer inde i hovedet - kan I ikke hjælpe
mig med at huske hvem det er og hvad nummeret heddet?

Det jeg kan huske er: " men det er min dag" mindes noget også noget med
nogle vandpytter. som jeg husker det er forskellige situationer i hvert
vers - en fortælle stil. Det foresvæver mig at stemmen er lidt nasal. Det er
et stille stykke musik. Jeg tror det er mellem 1 og 5 år gammelt.

Er der nogen der har et bud?

/Kim

Fra : schlafen

Dato : 04-07-07 20:30

"Kim" <nospam@c.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> vers - en fortælle stil. Det foresvæver mig at stemmen er lidt nasal. Det
> er et stille stykke musik. Jeg tror det er mellem 1 og 5 år gammelt.

Thomas Buttenschøn - Fantakstiske Mandag....

http://www.thomasbuttenschoen.dk/fantastiske_mandag.php

Fra : Mads Pedersen

Dato : 04-07-07 20:36

"Kim" <nospam@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vers - en fortælle stil. Det foresvæver mig at stemmen er lidt nasal. Det
> er et stille stykke musik. Jeg tror det er mellem 1 og 5 år gammelt.

"Fantastiske mandag" med Thomas Buttenschön måske?

http://www.myspace.com/buttenschon

Hilsen Mads

Fra : Kim

Dato : 04-07-07 21:34

> "Fantastiske mandag" med Thomas Buttenschön måske?
>
> http://www.myspace.com/buttenschon
>
> Hilsen Mads
Super - det var da lige den - den er godt nok speciel og dejlig.
Tak til jer begge!

/Kim

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 05-07-07 07:32

Kim wrote:

> Super - det var da lige den - den er godt nok speciel og dejlig.
> Tak til jer begge!

har ikke rigtigt hørt meget af hans musik før lige nu - men det er da godt
nok rigtigt super klassisk dansk musik - jeg er imponeret...
så kan Tue West og Peter Sommer godt pakke sammen - men ok.. de kan jo
heller ikke synge...

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "

Fra : Maria

Dato : 05-07-07 19:21

> [...]
> nok rigtigt super klassisk dansk musik - jeg er imponeret...
> så kan Tue West og Peter Sommer godt pakke sammen - men ok.. de kan jo

Som om Thomas Buttenschøn kan synge...tsk tsk

--
Maria

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 06-07-07 01:43

Maria wrote:

> Som om Thomas Buttenschøn kan synge...tsk tsk

han fraserer da klart bedre end de to andre... den ene mere nasal end den
anden!