Skal bruge jeres ekspertise mht et nummer!
Fra : Silver

Dato : 02-07-07 19:09

Davs Gruppe.

Dette er et trance-techno spørgsmål.

Er der nogen her som ved hvad melodien hedder i dette videoklip fra
break.com, det er en laser kunstner som bruger det som baggrundsmusik til
sit laser nummer.

Her er linket.

http://www.break.com/index/awesome-laser-illusionist.html

Håber en af jer kan hjælpe mig, da jeg er på bar bund, jeg har også rodet
alle kommentarerne igennem uden held.

Mvh
Silver.

Fra : Per Hansen

Dato : 02-07-07 23:38

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> mentioned this

> [...]
>
> Håber en af jer kan hjælpe mig, da jeg er på bar bund, jeg har også
> rodet alle kommentarerne igennem uden held.

Så er du smuttet lige hen over det i kommentarerne
Scherer321 siger på side 11:
the song is... : The real Y2K bug by trance[]control

--
Per Hansen

Fra : Per Hansen

Dato : 02-07-07 23:45

Per Hansen <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> mentioned this

> "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> mentioned this

> Så er du smuttet lige hen over det i kommentarerne
> Scherer321 siger på side 11:
> the song is... : The real Y2K bug by trance[]control

Fandt dem dælme på Discogs også:
http://www.discogs.com/artist/trance%5B%5Dcontrol

--
Per Hansen

Fra : Silver

Dato : 03-07-07 18:47

> Fandt dem dælme på Discogs også:
> http://www.discogs.com/artist/trance%5B%5Dcontrol

"#¤§"#%"¤!"#"#¤%!¤"# jeg trænger altså til briller.....men ok det ER også
mange sider der skal læses igennem, der var endda en som sagde det var blue
man group men det var en fehler.

Mange tak for dine øjne (og bevågenhed hehe).

Mvh
Silver.

Fra : Per Hansen

Dato : 04-07-07 00:33

> [...]

> det var blue man group men det var en fehler.
>
> Mange tak for dine øjne (og bevågenhed hehe).

Men det er jo udenmærket at du kan få nummeret kvit og frit på deres
egen hjemmeside i deres mp3 sektion
Det er gratis det medlemskab de kræver for at DL'e deres musik.
Sad er dog at det kun er i 128k.

--
Per Hansen

Fra : Silver

Dato : 04-07-07 19:32

> Men det er jo udenmærket at du kan få nummeret kvit og frit på deres
> egen hjemmeside i deres mp3 sektion
> Det er gratis det medlemskab de kræver for at DL'e deres musik.
> Sad er dog at det kun er i 128k.

Det er skam også hentet hehe, og ja det er jo kun 128 bit men når den først
er igang og bassen brager ud af højtalerne så betyder det ikke ret meget :D.

Tak igen :D

Mvh
Silver.

Fra : Per Hansen

Dato : 05-07-07 18:18

> [...]

> Det er skam også hentet hehe, og ja det er jo kun 128 bit men når den
> først er igang og bassen brager ud af højtalerne så betyder det ikke

Det var så lidt Silver.

--
Per Hansen