TV2 - mega mix
Fra : Kennet og Pernille

Dato : 30-06-07 23:26

Hej

er der nogen der ved, om man kan skaffe TV2 Mega mix (vist nok fra 86)? Ikke
vinyl. Jeg har googlet uden meningsfuldt resultat.

Kennet

--
Besøg vores hjemmeside. Alt om vores rejser på 6 kontinenter.
www.pernille-kennet.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-07-07 01:38

"Kennet og Pernille" <Anonym@anonym.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Ikke
> vinyl. Jeg har googlet uden meningsfuldt resultat.

Ja den var fed!
Hvorfor ikke på vinyl?

Fra : Ralph Køster

Dato : 01-07-07 08:38

Jeg har den både på vinyl (til salg) og som mp3.

Interesseret???

Ralph.

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-07 08:36

Kennet og Pernille wrote:
> Hej
>
> er der nogen der ved, om man kan skaffe TV2 Mega mix (vist nok fra
> 86)? Ikke vinyl. Jeg har googlet uden meningsfuldt resultat.

Hov...! Den vinylmaxi har jeg da på hylden et eller andet sted.

Mon man ikke kan overføre til den PC på en eller anden måde? Eller bliver
lyden ikke så god?

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 200.-

Fra : Per Hansen

Dato : 01-07-07 09:51

"Kennet og Pernille" <Anonym@anonym.dk> mentioned this

> Hej
>
> er der nogen der ved, om man kan skaffe TV2 Mega mix (vist nok fra
> 86)? Ikke vinyl. Jeg har googlet uden meningsfuldt resultat.
>
> Kennet

Det er der ikke så meget at sige til, for den er lidt af et samleobjekt
den maxisingle idag, den er aldrig udgivet på CD.
Meeeen du må da gerne få en MP3 af den, for jeg har allerede rippet
min maxi forlængst for at skåne original pladen.

Så her er linken til: TV2 - Be-Bap-Megamix, af Sanny-X.
http://www.sendspace.com/file/fwe4fa

--
Per Hansen

Fra : Per Hansen

Dato : 01-07-07 10:25

Per Hansen <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> mentioned this

> [...]
> min maxi forlængst for at skåne original pladen.
>
> Så her er linken til: TV2 - Be-Bap-Megamix, af Sanny-X.

Arh what the heck, du kan sgu lige så godt få B-Siden med på maxien også,
det er en rigtig fed maxi version af Rigtige Mænd.
http://www.sendspace.com/file/lwgzbk

--
Per Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-07-07 10:37

Per Hansen skrev:

>Arh what the heck, du kan sgu lige så godt få B-Siden med på maxien også,
>det er en rigtig fed maxi version af Rigtige Mænd.

Det er da Rigtige Mænd der er A-siden og Be-bap Megamix der er B-siden.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per Hansen

Dato : 01-07-07 11:12

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> mentioned this

> Det er da Rigtige Mænd der er A-siden og Be-bap Megamix der er
> B-siden.

Skidt pyt, bare numrene er fede.

--
Per Hansen

Fra : Erling Jensen

Dato : 01-07-07 14:06

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>
> Arh what the heck, du kan sgu lige så godt få B-Siden med på maxien også,
> det er en rigtig fed maxi version af Rigtige Mænd.

mvh
Erling

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 01-07-07 14:16

> Arh what the heck, du kan sgu lige så godt få B-Siden med på maxien også,
> det er en rigtig fed maxi version af Rigtige Mænd.
> http://www.sendspace.com/file/lwgzbk

Bukker og takker mange gange!!!

Kennet

Fra : Per Hansen

Dato : 01-07-07 17:33

"Kennet og Pernille" <Anonym@anonym.dk> mentioned this

> Bukker og takker mange gange!!!
>
> Kennet

Det var så lidt Kennet og Erling.
Byttede lidt rundt på det:
A siden er Rigtige Mænd
B siden er Be-Bap-Megamix

--
Per Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-07 18:12

Per Hansen wrote:
> Det er der ikke så meget at sige til, for den er lidt af et
> samleobjekt den maxisingle idag, den er aldrig udgivet på CD.

Hvad er den værd?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-07-07 19:05

Trekroner skrev:

>Hvad er den værd?

Det kommer vist an på om man er på rette sted på rette tidspunkt, jeg gav
25 kr for en i perfekt stand* sidste år.

*En radioforhandler der solgte de sørgelige rester fra pladelageret
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per Hansen

Dato : 02-07-07 09:44

> Det kommer vist an på om man er på rette sted på rette tidspunkt, jeg
> gav 25 kr for en i perfekt stand* sidste år.
>
> *En radioforhandler der solgte de sørgelige rester fra pladelageret

Er blevet tilbudt godt 300kr for min.

--
Per Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-07-07 18:52

Per Hansen skrev:

>Er blevet tilbudt godt 300kr for min.

Så skulle du da have solgt den til det fjols der ville give så meget for
den.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per Hansen

Dato : 02-07-07 23:19

> Så skulle du da have solgt den til det fjols der ville give så meget for
> den.

Naaa, pladen er alt for god til at jeg overhovedet vil sælge den,
så det er såmen ikke et spørgsmål om pengene for mig, det er også
nostalgien der spiller.

--
Per Hansen

Fra : Henrik

Dato : 02-07-07 11:00

Der er 3 stykker til salg på http://www.musiccollector.dk/ pt, kan jeg se

Fra : Per Hansen

Dato : 02-07-07 17:32

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> mentioned this

> Der er 3 stykker til salg på http://www.musiccollector.dk/ pt, kan jeg
> se

Når man i deres søger skriver TV2, så får man 2 Fantastiske Toyota
og 1 Rigtige Mænd, begge LP'ere.

--
Per Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-07-07 18:47

http://www.musiccollector.dk/0nes-test/fastpris/alfabetisk.asp?Lang=English&Fra=This&bogstav=TV%2D2

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per Hansen

Dato : 02-07-07 23:20

> http://www.musiccollector.dk/0nes-test/fastpris/alfabetisk.asp?Lang=Eng
> lish&Fra=This&bogstav=TV%2D2

Det hjalp, takker.

--
Per Hansen

Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 02-07-07 19:49

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote in message
> Når man i deres søger skriver TV2, så får man 2 Fantastiske Toyota
> og 1 Rigtige Mænd, begge LP'ere.

"TV2" er en TV-station i Odense.
"TV-2" er et band fra Århus.

Den helt rigtige stavemåde er dog ikke med bindestreg, men med en prik.

Mvh. Lars

Fra : John

Dato : 02-07-07 19:58

Lars H. Pedersen skrev:

> "TV2" er en TV-station i Odense.

Nope. "TV 2" er en tv-station i Odense :)

Mvh

John

Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 02-07-07 20:06

"John" <jk7410@gmail.com> wrote in message

> Nope. "TV 2" er en tv-station i Odense :)

OK så

Så har vi altså en navne-variant fri, hvis nogen vil bruge den og bidrage
yderligere til forvirringen

Mvh. Lars