Hvem gi'r den gas, ja?
Fra : Martin Christiansen

Dato : 25-06-07 19:11

Hørte forleden dag en fed, dansk sang i radioen (det var i fredags klokken
kl. 14.45 eller så på P4), og jeg tænkte straks, at den måtte da blive denne
sommers ørehænger!

Teksten gik på, at nogle byer i DK (f.eks. Ålborg) "gir den gas, ja", og "så
var den på plads, ja"

Hvad er det for en sang? Hvor kan man få den at høre igen?

Jeg har checket DR's playlister, men der er ingen data for timen fra 14-15 i
fredags.

Jeg har også søgt på Google efter alt med +Gas +Ålborg +plads +ja, men uden
resultat.

Hvem kan hjælpe?

Fra : Broegger

Dato : 25-06-07 19:55

"Martin Christiansen" <martin@martFJERNinogkarin.dk> skrev

> [...]
> 14-15 i fredags.
>
> Jeg har også søgt på Google efter alt med +Gas +Ålborg +plads +ja, men

Jeg mener det er den netop afdøde Natasja.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Søren

Dato : 25-06-07 19:55

"Martin Christiansen" <martin@martFJERNinogkarin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i fredags.
>
> Jeg har også søgt på Google efter alt med +Gas +Ålborg +plads +ja, men

Det er Natasja, som desværre lige er død

Søren

Fra : Q

Dato : 25-06-07 21:48

> [...]
denne
> sommers ørehænger!
>
> Teksten gik på, at nogle byer i DK (f.eks. Ålborg) "gir den gas, ja", og

Ildebrand i byen

http://www.myspace.com/tasjamusic

Natasja omkom i et biluheld på Jamaica lørdag nat..

Festivals sommeren igennem bliver sku ikke det samme uden Lille T

/peter