stu stu studiooooooo?
Fra : Anders Houmark

Dato : 24-06-07 21:32

Hehe hejsa.. Har i flere dage haft den der "stu stu
stuuudioooooooooooooooooo" sang i hovedet.. Kan kun lige huske de tre ord.
Er ret sikker på, at det er Phil Collins / Genesis.. Men hvad fa!%" hedder
sangen? :D

Mvh Anders

Fra : Bo

Dato : 24-06-07 21:29

http://en.wikipedia.org/wiki/Sussudio

Fra : Michael Lund

Dato : 24-06-07 22:00

"Bo" <ikke@angivet.dk> skrev i en meddelelse

> http://en.wikipedia.org/wiki/Sussudio

Og når du har læst om den, kan du se og høre den her
http://www.youtube.com/watch?v=gB775nB3YBI

Mic.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 24-06-07 22:08

On Sun, 24 Jun 2007 22:28:54 +0200, "Bo" <ikke@angivet.dk> wrote:

>http://en.wikipedia.org/wiki/Sussudio

Også mit gæt.

Her kan du se og høre nummeret.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 24-06-07 22:54

UPS glemte linket
Her kan du se og høre nummeret.
http://www.youtube.com/watch?v=yA48-DatUHI

Fra : Kaj Larsen

Dato : 24-06-07 22:03

Hejsa

http://www.youtube.com/watch?v=gB775nB3YBI

Kaj Larsen

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-06-07 10:19

Anders Houmark wrote:
> [...]
> stuuudioooooooooooooooooo" sang i hovedet.. Kan kun lige huske de tre
> ord. Er ret sikker på, at det er Phil Collins / Genesis.. Men hvad

Mange tak for alle jeres svar.. Kan da se, at jeg aldrig havde fundet den
sang.. har googlet med phil collins, genesis, stu stu, studio, collins
studio, osv osv. men intet dukkede op

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk