Natasja omkommet - iflg. EB
Fra : Lars Jensen

Dato : 24-06-07 17:08

Tja, nu er musikstilen ikke lige mig, og jeg har ikke lyttet til hende,
men det er helt sikkert et tab for den musikstil...

http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article312391.ece

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-07 17:17

Lars Jensen wrote:
> Tja, nu er musikstilen ikke lige mig, og jeg har ikke lyttet til
> hende, men det er helt sikkert et tab for den musikstil...
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article312391.ece
>
> Lars B

Trist...

/Kim

Fra : Michael Lund

Dato : 24-06-07 17:35

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
> Tja, nu er musikstilen ikke lige mig, og jeg har ikke lyttet til hende,
> men det er helt sikkert et tab for den musikstil...

Skrækkeligt - bestemt heller ikke min musik, men lige præcis hende og det
humør hun tilførte stilen gjorde at man blev i godt humør og dermed er det
bestemt et kæmpe tab.

Mic.

Fra : Maria

Dato : 24-06-07 17:43

Den 24.06.2007 kl. 18:07 skrev Lars Jensen <lars@zulfo.dk>:

> Tja, nu er musikstilen ikke lige mig, og jeg har ikke lyttet til hende,
> men det er helt sikkert et tab for den musikstil...
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article312391.ece
>
> Lars B

aiiiiiiiiiii hvor nederen :'-(

--
Maria

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-06-07 19:04

Lars Jensen skrev:

> Tja, nu er musikstilen ikke lige mig, og jeg har ikke lyttet til
> hende, men det er helt sikkert et tab for den musikstil...
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article312391.ece

Det var et chok at høre. Ryd forsiderne, siger jeg, også til TV 2
Nyhederne, som havde det med som sådan et kulturanalfabetisk
telegramindslag skrevet af nogen, som næppe nogensinde har hørt så
meget som hendes navn.

Jeg er ikke ligefrem inde i det hjemlige, af nogle kultagtigt dyrkede
reggaemiljø, og har endnu aldrig været indenfor i Stengade 30, men jeg
oplevede Natasja sammen med Mukupa og andre venner på Roskilde sidste
år, og det glemmer jeg ikke lige med det samme. Når hendes musik blev
reduceret til en single i radioen fungerede det ikke nær så godt for
mig, men hold da op, hvor kunne hun bare have sparket støvet op i
mange år endnu.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ralph

Dato : 24-06-07 19:40

> [...]
> Tja, nu er musikstilen ikke lige mig, og jeg har ikke lyttet til hende,
> men det er helt sikkert et tab for den musikstil...

ÆV, den gladeste reggaerapper, HUN kunne få mig i godt humør, de dybeste
kondolancer til hendes familie og venner. Stakkels pige, såvidt jeg ved
brækkede hun ryggen pga. sin drøm om at blive jockey, kom så igen som
verdens nr. 1 reggearapper. SURT.

--
Ralph

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-06-07 20:09

Lars Jensen wrote:
> Tja, nu er musikstilen ikke lige mig, og jeg har ikke lyttet
> til hende, men det er helt sikkert et tab for den musikstil...
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article312391.ece
>
> Lars B

Øv mand stort tab for musikken i DK...
Tænk hvis Makupa var røget med i svinget..

RIP Natasja...
--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : iSteen

Dato : 25-06-07 19:46

Trist men sandt.

Jeg har søgt lidt på Google, og hus skulle tilsyneladende ha' spillet
på "Reggae Splash Week" i Randers til august.
Så søgte jeg videre på den omtalte begivenhed - men udover det sikkert
er noget der finder sted i Randers Ugen, så er det ikke noget jeg har
kunnet flere informationer om.

Nogen der kender noget til denne reggae begivenhed?

Fra : Esben I.

Dato : 25-06-07 20:17

http://www.jamaica-star.com/thestar/20070625/news/news4.html

Scrul ?

ms Mukupa er ikke nævnt

mvh
Esben I.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-06-07 00:54

On Sun, 24 Jun 2007 18:07:50 +0200, Lars Jensen wrote:

> Tja, nu er musikstilen ikke lige mig, og jeg har ikke lyttet til hende,
> men det er helt sikkert et tab for den musikstil...

Iflg. http://www.musicall.dk/ vil der være donationer snart til familien.
Mere information kommer på hendes myspace-side. Iflg. siden er det for at
familien kan få Natasja tilbage og give hende en værdig begravelse.

Myspace siden hvor man kan høre hendes musik hvis ikke man kender hende:
http://www.myspace.com/tasjamusic

*Suk* Et stort talent var hun.

Fra : Hauge

Dato : 26-06-07 14:44

Thomas Jespersen wrote:
> [...]
> familien. Mere information kommer på hendes myspace-side. Iflg. siden
> er det for at familien kan få Natasja tilbage og give hende en værdig

Jeg troede forøvrigt at alle danskere bliver brat hjem, uanset forsikring
eller ej, når man er død. Vil det sige at i det her tilfælde, vil hun blive
smidt på vejen, hvis familien ikke har penge til transporten?
Synes det lyder som scoring af kassen..

/Hauge

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-06-07 16:07

Hauge skrev:

> Jeg troede forøvrigt at alle danskere bliver brat hjem, uanset
> forsikring eller ej, når man er død.

Det er ikke tilfældet. Det kræver rejseforsikring, hvis rejsen ikke er
omfattet af den offentlige rejsesygesikring.

> Vil det sige at i det her tilfælde, vil hun blive smidt på vejen,
> hvis familien ikke har penge til transporten?

Man kan eventuelt blive begravet i udlandet, eller kremeret i udlandet
og derefter bisat i Danmark. Det er billigere.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-06-07 23:10

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Det er ikke tilfældet. Det kræver rejseforsikring, hvis rejsen ikke
> er omfattet af den offentlige rejsesygesikring.

Nå, nu forlyder det, at afdøde var forsikret, og at indsamlingen er
afblæst.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 26-06-07 23:37

On Wed, 27 Jun 2007 00:09:42 +0200, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

>Nå, nu forlyder det, at afdøde var forsikret, og at indsamlingen er
>afblæst.

Til gengæld nævnes der en koncert til hendes minde.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Anders Hansen

Dato : 26-06-07 10:01

Meget trist nyhed...

Jeg er normalt ikke til hverken rap eller reggae, men lige netop
Natasja synes jeg lyste meget op og gav en masse med sin energi.
Kondolencer til hendes venner og familie.

Mvh.
Anders

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-06-07 10:08

Lars Jensen skrev:

>Tja, nu er musikstilen ikke lige mig, og jeg har ikke lyttet til hende,
>men det er helt sikkert et tab for den musikstil...
>
>http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article312391.ece

Sådan kan det gå når der vælges at køre med med personer der er skæve

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-07 11:12

On 26 Jun 2007 09:08:26 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Sådan kan det gå når der vælges at køre med med personer der er skæve

Og du er sikker på at hun selv har valgt det, eller i det hele taget
har vidst at chaufføren var skæv?