Nephew Vs. Timbaland: The way I are
Fra : nemesis

Dato : 23-06-07 14:02

Nogen der har et link til et sted hvor 'Nephew Vs. Timbaland: The way I are'
kan lyttes eller hentes?...

Hørte lige en snas af den på P3 igår, og må simpelthen høre den igen.

Fra : madsbillen@gmail.com

Dato : 30-06-07 00:13

On 23 Jun., 09:01, "nemesis" <n...@sis.com> wrote:
> Nogen der har et link til et sted hvor 'Nephew Vs. Timbaland: The way I are'
> kan lyttes eller hentes?...
>
> Hørte lige en snas af den på P3 igår, og må simpelthen høre den igen.
singlen kommer først den 2. så den er kun på "ulovlige" (kun
materialet er ulovligt) sider (i DK)
jeg tager intet ansvar!
http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?p=484291
kan hentes (ulovligt) på
http://rapidshare.com/files/39427844/Timbaland.Feat.Keri_Hilson._.D.O.E._.Nephew-The.Way.I.Are-WEB-2007-NTU.rar
og
http://www.fastshare.org/download/Timbaland.Feat.Keri_Hilson._.D.O.E._.Nephew_The.Way.I.Are_WEB_2007_NTU.rar
og via. torrent-fil
http://thepiratebay.org/tor/3725747/Timbaland_Feat_Keri_Hilson__D.O.E_and_Nephew_-_The_Way_I_Are___-
jeg vil anbefale at lade vær - så gør det!! (lad vær!)

copyright gælder i DK, og i det maste af verden, men ikke 100% alle
lande!

Fra : madsbillen@gmail.com

Dato : 30-06-07 00:36

On 30 Jun., 01:13, madsbil...@gmail.com wrote:
> [...]
> jeg vil anbefale at lade vær - så gør det!! (lad vær!)
>
> copyright gælder i DK, og i det maste af verden, men ikke 100% alle

undskyld for at linke til ulovligt materiale - det er utroligt, hvad
en hurtig søgning på google kan resultere i.
jeg har fundet et sted man kan købe det - på amazon
-håber du vil ignorere min tidligere besvarelse da den kan resultere i
brydning af dansk lovgivning