Afspadseringsdag for stafetten
Fra : Michael Lund

Dato : 21-06-07 22:08

Det lader til at jeg må overdrage stafetten til en anden - for vi skal jo
videre med legen

Poul Erik Lindaa nævnte foruden Kim larsen også ELO, som jeg dyrkede ret
kraftigt i de år.

Så hvis det ikke gør Poul Erik noget at få den på "afbud", syntes jeg han
skal fortsætte.

Mvh.
Michael Lund

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 21-06-07 23:12

On Thu, 21 Jun 2007 23:07:41 +0200, "Michael Lund" <miclu@mail.dk>
wrote:

> [...]
>kraftigt i de år.
>
>Så hvis det ikke gør Poul Erik noget at få den på "afbud", syntes jeg han

Jamen så prøver jeg af lægge et år ind på dagen.

Jeg starter med et af mine absolut favorit album, nemlig
Carole King med Tapestry, som er fra 1971, og derfor bliver året 1971,
som jeg starter i en ny tråd.

--
Slet transportmidlet før eu
__o