Smokie/Chris Norman
Fra : N

Dato : 17-06-07 01:54

Er der nogen her der kunne lide Smokie og Chris Norman ?

Og ikke mindst Chris i duét med Suzi Quatro ?

Han har for nylig lavet denne: http://www.youtube.com/watch?v=GalPjsNX6mE
Flot!

Dejligt at høre ham igen. Lige dér hvor han går solo første gang (where ever
you go...), dér rejser hårene sig på mine arme.

Han var den "rigtige" forsanger i Smokie.

Hilsen

Allan

Fra : Sussi

Dato : 17-06-07 18:26

Ja, Smokie var gode.
Stumblin' in sammen med Suzi Quatro er et kanon nummer, og det Chris Norman
laver her sammen med Pelagea (hvem hun så end er) er rigtig godt. Synd at
hun
ikke synger engelsk hele vejen igennem.

Sussi.

Fra : N

Dato : 17-06-07 23:29

"Sussi" <sussi.h@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Norman
> laver her sammen med Pelagea (hvem hun så end er) er rigtig godt. Synd at

Første gang jeg hørte den ville jeg helt klar sige det samme som du nu gør.
Men efter at have hørt den en del gange, så er jeg ikke længere enig.
Den vinder lidt efter et par genhør (IMHO).

Men korrekt. Suzi ER den rigtige på dette nummer.

Allan