Romantisk restaurant i london centrum
Fra : Nyheder

Dato : 02-08-07 12:25

Hej NG

Ved ikke lige om denne gruppe kan hjælpe.

Jeg skal i December mdr. i år til London med kæresten, og der vil jeg
gerne finde en rigtig god og romantisk restaurant i centrum af London.
Vi skal bo lige ved Victoria st.

Det skal gerne være en restaurant som enten har e-mail eller hvor jeg
kan få telefon nr og ringe og bestille bord.

Hvis I mener der er en bedre NG til spårgsmålet så sig til.

Hilsen

Sten

Fra : Misty

Dato : 05-08-07 11:57

Hej Sten

Jeg har lige kigget mine links igennem til restauranter i London og
sorteret de lidt for stilrene/minimalistisk indrettede fra, da jeg
tolker dit bud på "romantisk", som noget hyggeligt = ikke alt for tomt
og koldt indrettet...

Jeg har ikke selv været på nogen af disse endnu, men har dem på min
"to-do-liste"

http://www.rules.co.uk/

http://www.london-eating.co.uk/1705.htm
(-Denne her har min lillesøster været på, med sin daværende kæreste og
hun var meget begejstret)

http://www.sarastro-restaurant.com/

Hvis i har mod på at tage ud af London og hvis i har mod på lidt
molekylær gastronomi, så kan i prøve http://www.thefatduck.co.uk/
Jeg har været der en gang - fik tasting menuen + noget a la carte (ja,
jeg spiser MEGET! ;)) - Det var en sjov (og dyr) oplevelse, da det
mere handler om oplevelsen af maden (og din hjernes forventninger) -
det var lidt som et lille dinnershow - end blot en reel (læs: alm.)
middag.

Pøj pøj med turen - Skriv gerne tilbage og fortæl hvor i ender - det
kunne jo tænkes at det var noget der skulle på "listen"

:) Misty

Fra : Nyheder

Dato : 06-08-07 10:55

On 5 Aug., 12:56, Misty <mistym...@gmail.com> wrote:
> tolker dit bud på "romantisk", som noget hyggeligt = ikke alt for tomt
> og koldt indrettet...

Det er rigtigt. Skal frie til kæresten....

> http://www.rules.co.uk/

Ser meget Hyggelig og nok noget dyr ud

> http://www.london-eating.co.uk/1705.htm
> (-Denne her har min lillesøster været på, med sin daværende kæreste og
> hun var meget begejstret)

Virker meget hyggelig. Har en god rating.
Ligger lige ved siden av hvor vi skal bo så det virker næsten perfekt.

> [...]
> mere handler om oplevelsen af maden (og din hjernes forventninger) -
> det var lidt som et lille dinnershow - end blot en reel (læs: alm.)

Vil blive i London

> Pøj pøj med turen - Skriv gerne tilbage og fortæl hvor i ender - det
> kunne jo tænkes at det var noget der skulle på "listen"
>
> :) Misty

Det skal jeg prøve at huske