Gaskomfur-problem
Fra : Anders P.

Dato : 26-07-07 00:55

Hej - dette er tidligere postet i dk.bolig uden held, så jeg tænkte at
det nok er her usenets' bestand af gaskomfur-ekvilibrister findes:

I forbindelse med bygas 2-komfurskift skiftede montøren også
gaskoblingen, til en fin ny en med et lille vindue i - drejer man på
den, viser den grønt når der er tændt for gassen, rød når der er lukket
og til sidst rød med en pil opad med en til venstre på. Den sidste
formoder jeg er der den skal stå, når hanen skal kobles af - men
ligemeget hvor meget jeg hiver vil den ikke af. Er der nogen der kender
denne type og kan hjælpe?

Pft Anders

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 28-07-07 09:33

Anders P. <invalid@duer.ikke.vaek> wrote:

> [...]
> formoder jeg er der den skal stå, når hanen skal kobles af - men
> ligemeget hvor meget jeg hiver vil den ikke af. Er der nogen der kender

Jeg kender den ikke, men mon ikke det betyder at du skal trække opad
samtidig med at du drejer til venstre for at få den af?