Sprængt tunge
Fra : HvB

Dato : 16-07-07 12:36

Hej

Jeg skal sprænge en kalvetunge, men i en opskrift har jeg set, at det ikke
må gøres i metal... er det rigtigt og hvorfor det? Jeg har en alugryde - men
det dur måske ikke.

mvh

HvB

Fra : Thomas

Dato : 17-07-07 20:07

"HvB" <baldrian**@@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> må gøres i metal... er det rigtigt og hvorfor det? Jeg har en alugryde -

Hej, lyder umiddelbart lidt sygt, men hver vores lyster. Måske for at
undgå farlige flyvende metalfragmenter rundt i hytten ?

ej sorry, ku sgutte lade være

Mvh

Thomas

Fra : Inger Pedersen

Dato : 17-07-07 21:33

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Aluminiumsgryder og -andre beholdere har det med at blive angrebet af syre i
maden, og det er næppe sundt = brug plattic eller stål til opbevaring.

Hilsen Inger