Spisesteder i Åbenrå - Hvor?
Fra : Sulle

Dato : 15-07-07 21:20

Jeg er på ferie med familien i Åbenrå. Eller tæt ved Åbenrå.

Vi vil gerne ud og spise en dag - gerne kineser mad. Men jeg kan ikke rigtig
finde noget på nettet eller i det information jeg kan finde her hvor vi
overnatter. Kun pizza og grillmad og det skal det ikke være.

Vi har en 4 årig krudtugle med, så det skal heller ikke være de fineste
steder med 5 retter og i den dur´.

Nogen der kan anbefale et godt sted til rimelige penge (ikke det vigtigste,
men hyggeligt og børnevenligt)

På forhånd tak

Fra : Lars

Dato : 05-08-07 10:53

Sulle wrote:
> [...]
>
> Nogen der kan anbefale et godt sted til rimelige penge (ikke det
> vigtigste, men hyggeligt og børnevenligt)

Kør til Förde Park syd for Flensburg - der er en "Grillpfanne" Det er
billigt og børnevenligt ( de er mange steder i Tyskland)

http://www.foerdepark.de/servlet/PB/menu/1003567_l1/index.html

http://www.grillpfanne-restaurants.de/set/set.php?cont=home&user_flash=1&user_flash_version=9

Mvh

Lars