Cask marque pubs i London ?
Fra : Stig Mogensen

Dato : 13-07-07 18:40

Hej,

Jeg søger den ultimative Cask Marque pub i London. Er på hurtigt visit i
næste uge, og skal bruge en aften sammen med noget voldsomt godt engelsk
øl

Jeg ser på listen over http://www.cask-marque.co.uk/pubs/map.php?id=24, men
håber lidt på at nogle her i NGen har et nærmere bekendtskab med pubberne,
da jeg maks kan nå én eller to.

Kort og godt, hvilke(n) pub(s) på listen er mest værd at besøge ?

Mvh

Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 13-07-07 19:01

Hey Stig

Jeg har jeg ikke rigtig kendskab til pubs i london. Men jeg er sikker
på at der er nogle ratebeer nørder der, har lavet beskrivelser af de
bedste pubs i London
Se dem lige her

http://ratebeer.com/places2/map_eu.asp?mid=26

Skål
Kasper Malmberg

Fra : Stig Mogensen

Dato : 14-07-07 12:03

Kasper Malmberg wrote:

> [...]
>
> Jeg har jeg ikke rigtig kendskab til pubs i london. Men jeg er sikker
> på at der er nogle ratebeer nørder der, har lavet beskrivelser af de

Tak for linket. Ser ud til at jeg må læse mig til det

> Skål

Skål !

Mvh

Stig