hindbær
Fra : Battlefield's

Dato : 07-07-07 15:48

Hej
Har nogen en god opskrift eller ide til hvad jeg skal bruge mine nyplukkede
hindbær til?
Helst uden alt for meget flødeskum og lign.
Hilsen Vibeke, der fandt tid mellem bygerne til at plukke lidt hindbær.

Fra : Gert Krabsen

Dato : 07-07-07 16:18

Battlefield's wrote:
> [...]
> Helst uden alt for meget flødeskum og lign.
> Hilsen Vibeke, der fandt tid mellem bygerne til at plukke lidt hindbær.

Direkte i ismaskinen..

Fra : Peter Fischer

Dato : 07-07-07 16:54

Gert Krabsen skrev:

> Direkte i ismaskinen..

Ja for søren da.

Vi lavede is med jordbær forleden.
Såkaldt kvalitets-is fra alm. detailhandel - go home

--
m.v.h.

Peter Fischer, Slangerup

Fra : Tina.

Dato : 07-07-07 17:01

"Battlefield's" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Helst uden alt for meget flødeskum og lign.
> Hilsen Vibeke, der fandt tid mellem bygerne til at plukke lidt hindbær.

Hindbærkage med mandler og honning:
http://www.madkanalen.dk/vis_opskrift.php?opskrift_id=320

Tina

Fra : Battlefield's

Dato : 07-07-07 18:40

"Tina." <spørg@mig> skrev i en meddelelse

> Hindbærkage med mandler og honning:
> http://www.madkanalen.dk/vis_opskrift.php?opskrift_id=320
>
> Tina

Hej
Wauw! Den kage lyder lækker!
Måske skulle man prøve den. Tak for ideen.
Hilsen Vibeke

Fra : Tina.

Dato : 08-07-07 05:17

> Hej
> Wauw! Den kage lyder lækker!
> Måske skulle man prøve den. Tak for ideen.
> Hilsen Vibeke

Det var da så lidt

Den er virkelig lækker. Jeg brugte akaciehonning, og det smagte rigtig godt.

Tina

Fra : Max

Dato : 07-07-07 19:56

Hej

> Har nogen en god opskrift eller ide til hvad jeg skal bruge mine
> nyplukkede hindbær til?

Hindbærgrød med lidt fløde på, man kan ikke stoppe igen :)

--
Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 07-07-07 19:57

Max wrote:
> Hindbærgrød med lidt fløde på, man kan ikke stoppe igen :)

Jo, hvis man har lavet for lidt :)

Mvh Hauge

Fra : Inger D.

Dato : 07-07-07 22:49

> [...]
> Helst uden alt for meget flødeskum og lign.
> Hilsen Vibeke, der fandt tid mellem bygerne til at plukke lidt hindbær.

Blendet med en liter vanilleis.

Fra : Kirsten Marker

Dato : 09-07-07 11:22

Hindbærroulader....har du nogensinde smagt en hjemmebagt hindbærroulade med
egne bær, så prøv det, selvom roulader ikke er in....
mvh/kirsten

mvh/kirsten

Fra : jytte jensen

Dato : 08-07-07 11:50

> [...]
> Helst uden alt for meget flødeskum og lign.
> Hilsen Vibeke, der fandt tid mellem bygerne til at plukke lidt hindbær.

Smothies

Jytte