OT? rense komfur-knapper
Fra : Erik Nielsen

Dato : 30-06-07 12:53

Hej
Efter at have lagt komfur-knapperne (de der hvide runde plastik-knapper man drejer
på) i opvaskevand (= varmt vand + opvaskemiddel) i en time, er de skadig fedtede
Hvad gør du for at få dem pæne og rene?
--
Erik Reinert Nielsen
www.nogn.dk

Fra : Tina.

Dato : 30-06-07 13:07

"Erik Nielsen" <fox44FJERN-DETTE@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Efter at have lagt komfur-knapperne (de der hvide runde plastik-knapper
> man drejer på) i opvaskevand (= varmt vand + opvaskemiddel) i en time, er

Rent opvaskemiddel - ingen vand! Først når de har lagt i blød et stykke tid,
og fedtet derefter er skrubbet af dem, skal de skylles.

Tina

Fra : Ole Christiansen

Dato : 30-06-07 16:56

> [...]
> Efter at have lagt komfur-knapperne (de der hvide runde plastik-knapper
> man drejer på) i opvaskevand (= varmt vand + opvaskemiddel) i en time, er

Salmiakspiritus, grundrens,klorin o s v.

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 17:34

"Ole Christiansen" <ofc@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Salmiakspiritus, grundrens,klorin o s v.
>
> /Ole

Og så er der ikke skyggen af tal tibage på knapperne

mvh Ebbe

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 30-06-07 17:52

Ebbe (7000) wrote:
> "Ole Christiansen" <ofc@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og så er der ikke skyggen af tal tibage på knapperne

Det er som om man kun har to muligheder: Snavset knap med tal eller ren
knap uden tal.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 18:37

"Erik Olsen DK" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Det er som om man kun har to muligheder: Snavset knap med tal eller ren
> [...]

Det er nok ikke engang løwn. Jeg tørrer mine af hver gang komfuret er brugt,
med en opvredet klud med opvaskemiddel på, og de forsvinder alligevel.

mvh Ebbe

Fra : Inger

Dato : 01-07-07 20:39

"Ole Christiansen" <ofc@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Erik Nielsen" <fox44FJERN-DETTE@c.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Salmiakspiritus, grundrens,klorin o s v.

Når jeg renser bageplader og glasset i komfuret smører jeg dem ind i
krystalsæbe (den der faste form for brun sæbe). Derefter pakker jeg dem ind
i film og lader dem stå natten over. Så kan man nærmest få alt af.
Jeg ved ikke om det virker til komfurknapper, men det er da et forsøg værd.

Inger