Mad på Læsø
Fra : Peter Westh

Dato : 20-06-07 22:28

Årets sommerferie går til Læsø. Hvor spiser man godt på Læsø? Jeg er
interesseret i hele spektret - fra de hippeste restauranter med lokale
specialiteter (såsom www.smagenaflaesoe.dk/ og www.hotel-strandgaarden.dk)
over god fastfood til bageren, der laver gode romkugler (eller hvad sådan
nogle hedder på de kanter).

MVH

Peter

Fra : Lars Holst

Dato : 21-06-07 00:45

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> said in

> [...]
> www.hotel-strandgaarden.dk) over god fastfood til bageren, der laver
> gode romkugler (eller hvad sådan nogle hedder på de kanter).

Tjek den her udsendelse fra DR1:

http://www.dr.dk/odp/player.aspx?uniqueid=CAF77E11-8D9D-4F8D-A96E-
E5B69AD800F1&mt=programstab&st=&furl=http%3A//www.dr.dk/odp/default.aspx%
3Ftemplate%3Dprogramserie%26guid%3D3AB0DF9E-5CCC-42D0-9324-FECB23FF152C%
26back%3D%252fodp%252fdefault.aspx%253ftemplate%253dprogrammer%2526%23c0
&surl=http%3A//www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx%3Fqid%3D437289%
26odp%3Dtrue

--
Lars Holst

Fra : Peter Westh

Dato : 21-06-07 06:42

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Tjek den her udsendelse fra DR1:

Hæ, jeg kan ikke lige få linket til at virke - er det Meyerudsendelsen fra i
tirsdags?

/P

Fra : Martin Rasmussen

Dato : 21-06-07 07:45

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> wrote in message
> Hæ, jeg kan ikke lige få linket til at virke - er det Meyerudsendelsen fra
> i tirsdags?

Virker fint nok her. Ifølge omtalen på siden er programmet:

Smag på Danmark med Meyer
19.06.07 kl. 20:30 på DR1
Denne gang skal vi med kokken Claus Meyer til øerne Samsø og Læsø.

Martin Rasmussen

Fra : Peter Knutsen

Dato : 22-06-07 04:01

Peter Westh wrote:

> Hæ, jeg kan ikke lige få linket til at virke - er det Meyerudsendelsen fra i
> tirsdags?

Du skal klippe-klistre på den underlige tekst, sådan at det hele bliver
samlet på én linje, uden mellemrum.

En anden god gang kan man evt. huske at putte < og > omkring et langt
URL, da det mindsker risikoen for at linket knækker.

Og/eller bruge < http://www.tinyurl.com >.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Peter Westh

Dato : 22-06-07 07:28

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse
> Du skal klippe-klistre på den underlige tekst, sådan at det hele bliver
> samlet på én linje, uden mellemrum.

Ved det, men nu havde jeg en begrundet mistanke om hvilken udsendelse det
var, så jeg gad ikke.

> En anden god gang kan man evt. huske at putte < og > omkring et langt URL,
> da det mindsker risikoen for at linket knækker.
>
> Og/eller bruge < http://www.tinyurl.com >.

Til udsendeler på DR kan man nu også finde forholdsvis korte og klare links
http://www.dr.dk/tv/drdktv.asp

Den omtalte udsendelse har f.eks. adressen:
http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=423430&odp=true

Men fine udendelser Meyer laver i øvrigt - det er over-poppet,
nationalromantisk madporno, men det holder.

/P
/P

Fra : jytte jensen

Dato : 21-06-07 12:00

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> over god fastfood til bageren, der laver gode romkugler (eller hvad sådan

Det skulle ikke være den store kunst at få frisk fisk, f.eks. på Vesterø
Havn.
Dejligt sted iøvrigt, Læsø.

Jytte

Fra : Spang

Dato : 25-06-07 17:31

"jytte jensen" <missmerkur@tele.dk> skrev

> Det skulle ikke være den store kunst at få frisk fisk, f.eks. på Vesterø
> Havn.
> Dejligt sted iøvrigt, Læsø.

Husk nu at friske fladfisk mindst skal modne et døgns tid før
de får en god konsistens!

Spang

Fra : Max

Dato : 26-06-07 14:09

Hej Spang

> Husk nu at friske fladfisk mindst skal modne et døgns tid før
> de får en god konsistens!

Så slipper man også for at bruge magt for at holde dem i
kontakt med panden, men de mister desværre også smag

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 21-06-07 16:07

Hej Peter

> Årets sommerferie går til Læsø. Hvor spiser man godt på Læsø? Jeg er

Jomfruhummer med jomfruhummer.

--
Mvh Max