Bagemaskine - hvor henne?
Fra : Gainsbourg

Dato : 12-06-07 05:43

Står og mangler en bagemaskine til en gave. Synes at man plejer at kunne
købe dem for 299,- alle vegne og nu kan jeg kun finde dem til 400-500 kr og
op efter. Har nogen set dem noget sted til 300 kr for nylig?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Max

Dato : 12-06-07 07:51

Hej Gainsbourg

> kunne købe dem for 299,- alle vegne og nu kan jeg kun finde dem til
> 400-500 kr og op efter. Har nogen set dem noget sted til 300 kr for

Tag på loppemarkeder, der står de til 20-50 kr.

--
Mvh Max

Fra : MM

Dato : 12-06-07 10:46

"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> wrote in message
> [...]
> købe dem for 299,- alle vegne og nu kan jeg kun finde dem til 400-500 kr
> og op efter. Har nogen set dem noget sted til 300 kr for nylig?

Måske kan du støve en op i Netto, for nogle uger siden så jeg i vores lokale
netto et skilt med 300 kr.´s bagemaskinen til 150 kr. da de ikke have plads
til dem mere

Fra : Gainsbourg

Dato : 12-06-07 15:10

> Måske kan du støve en op i Netto, for nogle uger siden så jeg i vores
> lokale netto et skilt med 300 kr.´s bagemaskinen til 150 kr. da de ikke
> have plads til dem mere

Hvilken Netto ar det, hvis jeg må spørge?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : MM

Dato : 12-06-07 18:26

> Hvilken Netto ar det, hvis jeg må spørge?
>
> Med venlig hilsen
> Gainsbourg
Aalborg på Hadsundvej, men de er væk nu svjv

Fra : Maria de Francis

Dato : 13-06-07 10:01

"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> skrev i en meddelelse
[...]
:

Der er godtnok stor spredning i priserne, hvis du googler på bagemaskine.
Hvis det er her og nu du skal bruge den som gave, kan det godt være et
problem at finde en ny til tilbudspris. Men...men... der er jo sommerudsalg
på vej.

Kan det samtidigt have noget at gøre med kapaciteten, eller rumfang i
skålen? Jeg kan se at nogle af maskinerne til 400.- + har en kapacitet på
750-900 g brød. Den jeg selv har, har en kapacitet på op til 700 g ca, alt
efter meltype selvfølgeligt. Min er så til gengæld stor nok, og den benyttes
også kun i perioder, hvor jeg absolut ikke gider bage på almindelig vis.
Lige for tiden har den en renaissance, igen, igen.

Mvh Maria

--
In the end it's all good
If it's not good...It's not the end