Transmorphers SPOILER
Fra : Hagar

Dato : 25-06-07 21:56

Jeg sidder og ser Transmorphers, sikke noget bras, mildest talt.
Jeg er nået 20 min ind i filmen, og intet vækker min interesse for at
forsætte.
Det er dårligt skuespil, dårlige karakterer og scenerne er rigtigt dårligt
lavet. Lamperne på vægen sidder på lodret stående drænrør og forsøget på at
få tingene til at se ud til at være forsømt er de helle ikke sluppet godt
fra, min nevø på 5 år kunne gøre det lige så godt med en bøtte skosværte.
Noget af den udrustning de bruger, ligner noget fra overskudslageret fra
Blade filmene. Ind til nu har man set én Transmorpher, i nogle få sekunder,
resten er snak. Når denne Transmorpher skulle skydes på, så lød det som
noget fra de gode gamle arkadespil, deres våben, plasmablasters, ligner
nogle sort lakerede store vandpistoler som der lige er hæftet noget ekstra
på.
Nogle af skuespillerne ligner nogen der har været på stoffer i årevis og
levet i rendestenen. Noget jeg så absolut ikke bryder mig om, er når dårlige
kvindelige skuespillere skal være ledende i noget der skulle minde om en
militæroperation, og dem er der et par af i filmen.
Jeg kom til at "spole" i filmen, så den nu er 42 min gammel, nu er de kommet
ud, langt om længe og mødte 6 Transmorphers som blev nedlagt, men flere er
kommet til, det er totalt håbløst der her, jeg lukker og slukker for filmen,
absolut ikke en jeg vil anbefale, godt jeg ikke brugte penge på den.

Hagar

Fra : Michael VF

Dato : 27-06-07 15:48

Hagar skrev:
> [...]
> kommet til, det er totalt håbløst der her, jeg lukker og slukker for filmen,
> absolut ikke en jeg vil anbefale, godt jeg ikke brugte penge på den.

heh, prøv at læse her: http://filmz.dk/forum/item/26747/

Åbenbart samme filmselskab der har slået plat på at kopiere en masse
andre film. Af titler de ellers står for kan nævnes: "Snakes on a train"
og "The Da Vinci Treasure" :)

Efter din anmeldelse får jeg helt lyst til at se den, eller ihvertfald
spole igennem den :) Men tror jeg venter til jeg har set Transformers.

/Michael

Fra : Hagar

Dato : 27-06-07 16:02

> [...]
>
> Efter din anmeldelse får jeg helt lyst til at se den, eller ihvertfald
> spole igennem den :) Men tror jeg venter til jeg har set Transformers.

Tak for linket, og ja, det må siges jeg ramte plet
Det ville jo være kedeligt hvis nogen skulle smide penge efter en SÅ dårlig
film.

Hagar

Fra : Michael VF

Dato : 29-06-07 17:12

Hagar skrev:

> Tak for linket, og ja, det må siges jeg ramte plet
> Det ville jo være kedeligt hvis nogen skulle smide penge efter en SÅ dårlig
> film.
>
> Hagar

LOL... Skimmede lige filmen på 10 minutter... For SATAN da den er ringe.
Jeg forstår ikke hvordan du klarede 20 minutter i ET STRÆK!..... vildt. :)

Mvh
Michael