Oprob til det danske filmfolk : 2 x sviner~
Fra : Peter Heide

Dato : 22-06-07 01:26

Dead Silence http://www.imdb.com/title/tt0455760/

Med alt respekt ; en film hvor efter 5 min.det første offer for en
morderisk bugtalerdukker dukker op. Og fandme; dukken begynder
allerede at bevæge sig af egen hjælp efter 3 min. Det er ikke
en ny Polanski ; DET ER LORT.

Det er det rene SVINERI !

Nuvel. Næste film :

The Astronaut Farmer http://www.imdb.com/title/tt0469263/

En omgang sentimentalt bullshit hvor en stupid (ha-ha. flink fyr)
farmer har bygget sin egen rumraket på bogus banklån med opbakning
for en famile, man har lyst til at tømme en fyldt urinpose ud over, eller
det der er værre.

Han *kommer* ud i outerspace og lander sikkert og (HO-HO) det første
han tænker på efter jordkontakt :

, a ska ha pizza !!! hele den lede familien jubler på vejen til Pizza
King.

Begge film får 0 ud af 6.

Instruktører, skuespiller skulle simpelthen have en Nørrebro-brosten
lige i synet !

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-06-07 17:06

Peter Heide skrev blandt andet:

> Det er ikke
> en ny Polanski ; DET ER LORT.
>
> Det er det rene SVINERI !

Tak for informative og seriøse anmeldelser. Jeg forstår, du atter har
fået varmen i Island, for man kan vist ikke se de omtalte film her i
landet endnu.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- som altid kun udtaler sig på egne vegne. Det' nok også mere end nok.

Fra : Peter Heide

Dato : 24-06-07 02:35

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen

> Tak for informative og seriøse anmeldelser. Jeg forstår, du atter har
> fået varmen i Island, for man kan vist ikke se de omtalte film her i
> landet endnu.
>
> --
Selv tak. Jeg har familie i Kina.

Oh. Også tak for dine indlæg. Især "Frække dytter" er informativ og
interessant. Venter med spænding på dit dit næste emne som sikkert
vil skabe seriøs debat.