Frække dytter
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-06-07 16:45

Som en pendant til tråden ved navn Lækre overlæber som Søren O(h, God!)
satte i sving i går kunne jeg måske finde på at foreslå en hitliste over
de frækkeste og mest fristende og strittende kvindelige dytter. Altså
ikke selve babserne, hverken de ægte eller de kunstige, men alene
dytterne (amr.: the nipples).

Eller er det for plat?

I al maskulin beskedenhed vil jeg mene at Maria Conchita Alonsos må
ligge blandt de fem forreste - bogstavelig talt.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- som altid kun udtaler sig på egne vegne. Det' nok også mere end nok.

Fra : Peter Heide

Dato : 20-06-07 18:37

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I al maskulin beskedenhed vil jeg mene at Maria Conchita Alonsos må
> ligge blandt de fem forreste - bogstavelig talt.

Ikke plat . Måske du
foreslå en ny gruppe : dk.kultur.film.porno ?

Men mit bud : http://www.celebritymoviearchive.com/tour/movie.php/12558

Helen Mirren. Ikke helt ung længere. Men hvilke pragtbabser !

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-06-07 18:42

Peter Heide skrev bl.a.:

> Ikke plat . Måske du
> foreslå en ny gruppe : dk.kultur.film.porno ?

Niks! For den rene er alting rent.

> Men mit bud :
> http://www.celebritymoviearchive.com/tour/movie.php/12558
>
> Helen Mirren. Ikke helt ung længere. Men hvilke pragtbabser !

Muligt. Men så er du allerede i gang med et tredje emne: babser. Dem har
jeg ingen tanker om - i denne forbindelse.

Fra : Peter Heide

Dato : 20-06-07 18:49

> Niks! For den rene er alting rent.

> Muligt. Men så er du allerede i gang med et tredje emne: babser. Dem har
> jeg ingen tanker om - i denne forbindelse.

det er sgu da også mere interessant (babserne) end bare "dytterne". man kan
lige så godt tage det hele med. Du ved ; helhedsindtrykket.

Fra : H. Bojer

Dato : 21-06-07 07:57

Peter Heide wrote:

> det er sgu da også mere interessant (babserne) end bare "dytterne". man
> kan lige så godt tage det hele med. Du ved ; helhedsindtrykket.

Ja, hele kvinden - også det som ikke kan ses.
--
Ingen signatur her!

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-06-07 08:13

H. Bojer skrev bl.a.:

> Ja, hele kvinden - også det som ikke kan ses.

Hvad vil du så google på i dag - jævnfør de "læbe-tal"du præsenterede os
for i går?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : H. Bojer

Dato : 21-06-07 12:37

Jørgen Grandt wrote:

> Hvad vil du så google på i dag - jævnfør de "læbe-tal"du præsenterede os
> for i går?

Brystvorter (nipples):

Jessica Simpson 9,3% 693000 7470000
Scarlett Johansson 8,2% 166000 2030000
Liv Tyler 6,3% 106000 1690000
Angelina Jolie 6,1% 617000 10100000
Britney Spears 4,0% 1170000 29400000
Goldie Hawn 2,7% 32100 1170000
Paris Hilton 1,8% 1120000 61800000
Laura Dern 1,5% 15900 1080000
Julia Roberts 1,3% 117000 9330000
Juliette Binoche 0,9% 11400 1270000
Isabella Adjani 0,2% 25 10100
Jeanne Moreau 0,1% 913 919000

Krop (body):

Scarlett Johansson 51,7% 1050000 2030000
Liv Tyler 31,7% 536000 1690000
Goldie Hawn 21,1% 247000 1170000
Jessica Simpson 18,1% 1350000 7470000
Laura Dern 16,9% 183000 1080000
Angelina Jolie 14,7% 1480000 10100000
Paris Hilton 14,4% 8900000 61800000
Julia Roberts 10,8% 1010000 9330000
Juliette Binoche 10,7% 136000 1270000
Isabella Adjani 8,8% 892 10100
Jeanne Moreau 6,2% 56700 919000
Britney Spears 5,9% 1740000 29400000

Meget overraskende at mere end halvdelen af alle sider med Scarlett
Johansson også har 'body' med på siden.

Personlighed (personality):

Scarlett Johansson 8,7% 177000 2030000
Angelina Jolie 6,9% 698000 10100000
Jessica Simpson 6,3% 473000 7470000
Liv Tyler 5,6% 93900 1690000
Goldie Hawn 4,9% 57700 1170000
Britney Spears 3,4% 992000 29400000
Laura Dern 3,0% 31900 1080000
Julia Roberts 2,9% 266000 9330000
Juliette Binoche 2,4% 30100 1270000
Jeanne Moreau 1,8% 16300 919000
Paris Hilton 1,6% 1010000 61800000
Isabella Adjani 0,4% 42 10100

Alt i alt må man sige, at Scarlett Johansson klarer sig bedst i disse tre,
men lå tredje nederst i den med overlæben.
--
Ingen signatur her!

Fra : Max

Dato : 20-06-07 20:21

Hej Jørgen

> dytter. Altså ikke selve babserne, hverken de ægte eller de kunstige,
> men alene dytterne (amr.: the nipples).

Hvorfor ikke bare siger "brystvorter", de hedder jo sådan.

--
Mvh Max

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-06-07 21:59

Max skrev bl.a.:

> Hvorfor ikke bare siger "brystvorter", de hedder jo sådan.

Vær dog ikke så bornert. Er det ikke hamrende ligegyldigt hvad vi hver
især kalder tingene, når blot vi (afsender *og* modtager) ved hvad vi
snakker om?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.hamigen.dk

Fra : Max

Dato : 20-06-07 22:43

Hej Jørgen

> Vær dog ikke så bornert. Er det ikke hamrende ligegyldigt hvad vi hver
> især kalder tingene, når blot vi (afsender *og* modtager) ved hvad vi
> snakker om?

Hvorfor snakke i gåder, har du berøringsangst ? :)

--
Mvh Max

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-06-07 23:30

Max skrev bl.a.:

> Hvorfor snakke i gåder,

Definér 'gåder'.

> har du berøringsangst ? :)

Hvad jeg har eller ikke har er denne sag uvedkommende. Det samme gælder
formodentlig dit privatliv.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Holst

Dato : 20-06-07 22:52

Jørgen Grandt wrote:

> Vær dog ikke så bornert. Er det ikke hamrende ligegyldigt hvad vi hver
> især kalder tingene, når blot vi (afsender *og* modtager) ved hvad vi
> snakker om?

Spørgsmålet er så, om modtager ved det. Jeg må blankt erkende, at jeg
ikke anede, hvad "dytterne" var. Indledningsvis troede jeg, det var
brysterne, men du var dog så forudseende at anføre en engelsk
oversættelse af dit "dytterne", hvorefter jeg jo så kunne se, at det
blot dækkede over en del af brysterne.

Så uden din ordforklaring havde denne modtager ikke vidst, hvad du
snakkede om.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-06-07 00:25

Holst wrote:

> [...]
> blot dækkede over en del af brysterne.
>
> Så uden din ordforklaring havde denne modtager ikke vidst, hvad du

Det havde jeg heller ikke.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-06-07 08:48

Peter Knutsen wrote:

> Det havde jeg heller ikke.

Jeg troede, strengen handlede om James Bonds Aston Martin og den slags.

Per v.

--
CEPOS: Center for ekstraordinært prætentiøs organiseret selvtilfredshed

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-06-07 07:48

Holst skrev bl.a.:

> Så uden din ordforklaring havde denne modtager ikke vidst, hvad du
> snakkede om.

Nej, og det var præcis hvad jeg forudså og tog højde for. Heller ikke
alle ved for eksempel at nogen mennesker kalder både callgirls og
hovedpinepiller for knaldperler, hvorimod næppe nogen er i tvivl om hvad
underhylere er.

Fra : Holst

Dato : 21-06-07 07:52

Jørgen Grandt wrote:

> [...]
> alle ved for eksempel at nogen mennesker kalder både callgirls og
> hovedpinepiller for knaldperler, hvorimod næppe nogen er i tvivl om hvad

Men hvorfor så ikke bare sige brystvorter?

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-06-07 08:07

Holst skrev bl.a.:

> Men hvorfor så ikke bare sige brystvorter?

Suk!

Okay. Hvis vi lader som om jeg i min trådstart havde brugt det kliniske
'brystvorter' i stedet for pjatordet 'dytter', hvad er så overhovedet
din mening om selve *emnet*?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.nyrnberggaarden.dk

Fra : Holst

Dato : 21-06-07 15:27

Jørgen Grandt wrote:

> hvad er så overhovedet din mening om selve *emnet*?

Jeg ser nok ikke så mange film, hvor man ser dytter. Men indimellem ser
jeg dem da i film, men jeg har nu aldrig hæftet mig ved udelukkende
dytterne. Dytterne har det ligesom bedst sammen med resten af ... ja,
hvad vil du gerne kalde dem?

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-06-07 16:07

Holst skrev bl.a.:

> Jeg ser nok ikke så mange film, hvor man ser dytter.

Heller ikke jeg. Og jeg har nok været lidt for upræcis, for jeg har ikke
talt om dytter i fri dressur, men indpakket bag stof af en eller anden
art og dog synligt fremtrædende.

> Men indimellem ser jeg dem da i film, men jeg har nu aldrig hæftet mig
> ved udelukkende dytterne.

Heller ikke jeg, udelukkende. Bevar mig vel!

> Dytterne har det ligesom bedst sammen med resten af ... ja, hvad vil
> du gerne kalde dem?

Det holder jeg for mig selv. Men for lisom at runde denne voldsomt
svulmende tråd af, så kan jeg betro dig at jeg skal på weekend sammen
med Bo Derek, Farrah Fawsett, Kim Basinger, Maria Conchita Alonso og
Rene Russo. Og de har alle lovet mig syn for sagn. Haps!

Fra : H. Bojer

Dato : 22-06-07 08:59

Jørgen Grandt wrote:

> Heller ikke jeg. Og jeg har nok været lidt for upræcis, for jeg har ikke
> talt om dytter i fri dressur, men indpakket bag stof af en eller anden
> art og dog synligt fremtrædende.

Der kan jo være tale om brystvorteforbedrere (nipple enhancers), som blandt
Samantha bruger i (et afsnit af) Sex and the City.
--
Ingen signatur her!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-06-07 08:53

On 21 Jun., 09:48, "Per Vadmand" <p...@post.tele.dk> wrote:

> Jeg troede, strengen handlede om James Bonds Aston Martin og den slags.

Det var også de tanker der gjorde at jeg åbnede tråden.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-06-07 09:08

Christian B. Andresen skrev bl.a.:

(citat begynder)
> Jeg troede, strengen handlede om James Bonds Aston Martin og den
> slags.

Det var også de tanker der gjorde at jeg åbnede tråden.
(citat slutter)

Beklager at måtte skuffe jer.

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-06-07 13:51

Christian B. Andresen wrote:

> Det var også de tanker der gjorde at jeg åbnede tråden.

Ja, og at jeg ikke åbnede den i starten.

Per V.

--
CEPOS: Center for ekstraordinært prætentiøs organiseret selvtilfredshed

Fra : Cindy

Dato : 21-06-07 22:18

"Christian B. Andresen" skrev i en meddelelse ..
On 21 Jun., 09:48, "Per Vadmand" wrote:

> Jeg troede, strengen handlede om James Bonds Aston Martin og den slags.

Det var også de tanker der gjorde at jeg åbnede tråden.

Nå - godt. Jeg tænkte også omgående på talemåden "Fars dyt".

--
Cindy

Det engelske niples kunne vel minde om nippon, det svenske ord for hyben.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-06-07 23:05

Cindy skrev bl.a.:

> niples kunne vel minde om nippon,

Indlysende! De to ord staves jo næsten ens ...

Men 'hyben' i stedet for 'dytter', ja hvorfor ikke. Og dog, så hellere
'jordbær'.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-06-07 12:55

> Det engelske niples kunne vel minde om nippon, det svenske ord for hyben.

Nippon får mig til at tænke på Japan.

Mark

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-06-07 15:44

Mark Thomas Gazel skrev bl.a.:

> Nippon får mig til at tænke på Japan.

Kanske fordi det ér Japan?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-06-07 08:19

> Kanske fordi det ér Japan?

Ja, det var min pointe.

Mark

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-06-07 13:19

On Thu, 21 Jun 2007 23:17:53 +0200, "Cindy" <Engkabbeleje@Wiese.dk>
wrote:

>Det engelske niples kunne vel minde om nippon, det svenske ord for hyben.

Her gik jeg og troede at det svenske ord for hyben var "nypon"
http://sv.wikipedia.org/wiki/Nypon

Fra : Per

Dato : 21-06-07 10:33

Kunne i ikke køre jeres barnlige tråde i et porno forum ;?

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-06-07 10:51

"Per" skrev:

> Kunne i ikke køre jeres barnlige tråde i et porno forum ;?

Men en diskussion om kvindelige overlæber overskrider åbenbart ikke dine
moralske grænser:

"Bedste #¤%-læber må være Jessica Alba og Angelina Jolie!"

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.hf-mosevang.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-06-07 12:53

> I al maskulin beskedenhed vil jeg mene at Maria Conchita Alonsos må
> ligge blandt de fem forreste - bogstavelig talt.

Farah Fawcett er en klasse for sig selv på det punkt.

Mark

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-06-07 15:46

Mark Thomas Gazel skrev bl.a.:

> Farah Fawcett er en klasse for sig selv på det punkt.

På de punktER, mener du naturligvis. Men enig!

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.hamigen.dk

Fra : Silver

Dato : 25-06-07 19:54

> Farah Fawcett er en klasse for sig selv på det punkt.

BANG! nu har jeg hendes brystvorter på hornhinden! de er sgu lige til at
knappe pilsnere op med...

Silver.

Fra : iSteen

Dato : 23-06-07 10:35

Jeg troede tråden handlede om biler...

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-06-07 10:56

"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg troede tråden handlede om biler...

Tillykke ...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-06-07 12:09

On Jun 20, 11:52 pm, Holst <newsno...@shelter.dk> wrote:

> Spørgsmålet er så, om modtager ved det. Jeg må blankt erkende, at jeg
> ikke anede, hvad "dytterne" var.

Jg troede vis skulle til at snakke om biler

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 24-06-07 16:53

Lars Hoffmann skrev:

> Jg troede vis skulle til at snakke om biler

Tillykke til dig også!

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.hf-mosevang.dk