Angelina Jolie-billede postet i dk.binaer
Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 19-06-07 21:45

Kig en gang og lad mig høre hvad I mener?

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-06-07 23:52

Martin Mose Larsen skrev bl.a.:

> Kig en gang og lad mig høre hvad I mener?

Jeg mener du kun har været heldig med ét af fire bidrag til dk.binaer,
men måske er det kun hos mig der er noget galt med de tre af dem?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Max

Dato : 20-06-07 09:25

Hej Jørgen

> Jeg mener du kun har været heldig med ét af fire bidrag til dk.binaer,
> men måske er det kun hos mig der er noget galt med de tre af dem?

Det er vidst dig der ikke forstår hvordan man gør i dk.binaer :)

Marker alle 4 indlæg, højreklik og vælg Kombiner og afkod.

--
Mvh Max

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-06-07 12:11

Max skrev bl.a.:

> Marker alle 4 indlæg, højreklik og vælg Kombiner og afkod.

Ja, det vidste jeg ikke. Skal der virkelig hele fire indlæg til for at
vise ét billede? Havde det så ikke været nemmere med et link til et
websted med det pågældende skilderi?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.hamigen.dk

Fra : Max

Dato : 20-06-07 13:27

Hej Jørgen

> Ja, det vidste jeg ikke. Skal der virkelig hele fire indlæg til for at
> vise ét billede? Havde det så ikke været nemmere med et link til et
> websted med det pågældende skilderi?

Der er begrænsninger i filstørrelsen på de enkelte indlæg i d.binaer,
så stor billeder bliver hakket i flere enkeltfiler. Det er langfra alle der
kan finde ud af af optimere billedstørrelsen til opgaven.

--
Mvh Max

Fra : Per Hansen

Dato : 20-06-07 16:56

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> mentioned this

> [...]
> så stor billeder bliver hakket i flere enkeltfiler. Det er langfra
> alle der kan finde ud af af optimere billedstørrelsen til opgaven.

Nu er billedet kun på 230kb, så en opdeling burde ikke være nødvendig.
De fleste servere i landet har en grænse der ligger ved 400kb pr.del.
Men OK, TDC er jo også blevet lidt paranoide efter det hak de fik i tuden
angående copyright misbrug osv. for nogle år siden, så hvor lille deres
grænse er kan jeg så ikke sige.

Men øhh, angående billedet, så er det at en eller anden har "photoshoppet"
hendes læber fra real til fake.

--
Per Hansen