Lækre overlæber
Fra : Søren O(lsen)

Dato : 19-06-07 14:28

Hvilke skuespillere har lækre overlæber?

Isabella Adjani?
Juliette Binoche?
Julia Roberts?

(Har ikke lige haft antennerne ude efter mandlige ... men de findes
vel også?)

Søren O(verlækker overlæbe)

Fra : Søren O(lsen)

Dato : 19-06-07 14:32

Søren O(lsen) wrote:
> Hvilke skuespillere har lækre overlæber?

Liv Tyler

--
Søren O

Fra : Søren O(lsen)

Dato : 19-06-07 14:33

On Jun 19, 3:28 pm, "Søren O(lsen)" <soere...@gmail.com> wrote:
> Hvilke skuespillere har lækre overlæber?

Jeanne Moreau

--
Søren O

Fra : Søren O(lsen)

Dato : 19-06-07 14:41

On Jun 19, 3:28 pm, "Søren O(lsen)" <soere...@gmail.com> wrote:
> Hvilke skuespillere har lækre overlæber?

Scarlett Johanson?
Laura Dern?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-06-07 14:53

Den 19-06-07 15.41 skrev Søren O(lsen) følgende:

> Scarlett Johanson?
> Laura Dern?

Aner vi begyndelsen til en lang tråd?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.

Fra : Søren O(lsen)

Dato : 19-06-07 14:58

On Jun 19, 3:53 pm, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> Aner vi begyndelsen til en lang tråd?

Ikke nødvendigvis ... jeg tror at jeg har fået dem alle med

--
Søren O

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-06-07 16:00

Søren O(lsen) skrev bl.a.:

> jeg tror at jeg har fået dem alle med

Jeg synes vi mangler Angelina Jolies appetitlige kyssetøj.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- som altid kun udtaler sig på egne vegne. Det' nok også mere end nok.

Fra : Hagar

Dato : 19-06-07 20:03

> Jeg synes vi mangler Angelina Jolies appetitlige kyssetøj.
>
> --
> Mvh.: Jørgen Grandt
> - som altid kun udtaler sig på egne vegne. Det' nok også mere end nok.

Enig

Hagar

Fra : Cindy

Dato : 30-06-07 11:12

"Søren O(lsen)" skrev i en meddelelse
On Jun 19, 3:53 pm, Kim Ludvigsen wrote:

> Aner vi begyndelsen til en lang tråd?

Ikke nødvendigvis ... jeg tror at jeg har fået dem alle med

Jah, det har du nok. Med Ellen Barkin (fra Sea og Love) er det vidst
omvendt, at det er hendes underlæbe, der er flot svulmende. Jeg har ikke
lige et rigtig godt billede af Helena Bergström ( Englegård) men som man ser
hende for sig er hendes overlæbe i hvert fald ikke lille og indskrumpet.

Nå denne juleleg er vidst slut - det var bare det, at mit blik lige faldt på
dvd'en med "Englegård 2". På cover'et smiler Helens Bergström så stort, at
man slet ikke kan bedømme læbernes rigtige størrelse.

Cindy

--
Søren O

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 19-06-07 15:55

On Tue, 19 Jun 2007 13:28:10 -0000, "Søren O(lsen)"
<soeren.o@gmail.com> wrote:

>Hvilke skuespillere har lækre overlæber?
>Isabella Adjani?
>Juliette Binoche?
>Julia Roberts?
>Liv Tyler
>Jeanne Moreau?
>Scarlett Johanson?
>Laura Dern

Skriv nu bare hvor og hvornår du har inviteret dem til, så skal vi nok
være der!

Og, øhh, du har glemt Angelina ...

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Mads

Dato : 19-06-07 23:19

On Tue, 19 Jun 2007 16:55:22 +0200, Martin Mose Larsen
<mNaOrStPiAnM.mose.larsen@mail.dk> wrote:

>Og, øhh, du har glemt Angelina ...

Og 7of9 ( Jeri Ryan )

Fra : Søren O(lsen)

Dato : 19-06-07 16:36

On Jun 19, 4:55 pm, Martin Mose Larsen
<mNaOrStPiAnM.mose.lar...@mail.dk>

> Og, øhh, du har glemt Angelina ...

Hendes overlæbe ville måske kvalificere sig ... hvis det ikke lige var
for den enorme UNDERlæbe ... Man siger godt nok at 'size matters' -
men i hendes tilfælde synes jeg at det er for meget af det gode.

--
Søren O

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 19-06-07 17:23

On Tue, 19 Jun 2007 15:36:21 -0000, "Søren O(lsen)"
<soeren.o@gmail.com> wrote:

> [...]
>for den enorme UNDERlæbe ... Man siger godt nok at 'size matters' -
>men i hendes tilfælde synes jeg at det er for meget af det gode.

hmmm, smag og behag ganske vist, men jeg er ikke alene ...

Desuden er den ægte.

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Maria de Francis

Dato : 19-06-07 18:15

"Søren O(lsen)" <soeren.o@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
:for den enorme UNDERlæbe ... Man siger godt nok at 'size matters' -
:men i hendes tilfælde synes jeg at det er for meget af det gode.

LOL
Du efterlader et billede af hende uden en underlæbe der matcher.... hvordan
forestiller du dig selv det ville se ud?
;-D

Mvh Maria

--
In the end it's all good
If it's not good...It's not the end-

Fra : Cindy

Dato : 19-06-07 19:12

"Maria de Francis" skrev i en meddelelse

> [...]
> Du efterlader et billede af hende uden en underlæbe der matcher....
> hvordan
> forestiller du dig selv det ville se ud?

Du har ret. Det er da ret almindeligt at tale om at nogen har smalle læber,
brede læber, dejlige bløde fyldige læber o.s.v. men en overløbe eller en
underlæbe, det er lidt - øh pudsigt.

Cindy.

Fra : Maria de Francis

Dato : 19-06-07 19:49

"Cindy" <Engkabbeleje@Wiese.dk> skrev i en meddelelse
:
[...]

Ja, personligt mener jeg over + underlæbe hører sammen.... men sådan er der
vist så meget.

Mvh Maria

--
Der er endnu ikke blevet bevist,
at intelligensen har nogen værdi for overlevelsen.

Fra : Søren O(lsen)

Dato : 19-06-07 19:08

On Jun 19, 7:15 pm, "Maria de Francis" <maria-de-fran...@slet-white-
magic.dk> wrote:

> LOL
> Du efterlader et billede af hende uden en underlæbe der matcher.... hvordan
> forestiller du dig selv det ville se ud?
> ;-D

Noget af det første man lægger mærke til hos Scarlett Johanson er
hendes overlæbe ... ligesådan med Juliette Binoche ...

Og det var jo det som denne tråd skulle handle om.

Angelina Jolie har både en ret fyldig over- og underlæbe, så hun
falder vel uden for kategori

--
Søren O

Fra : Maria de Francis

Dato : 19-06-07 19:47

magic.dk> wrote:

> [...]

:Og det var jo det som denne tråd skulle handle om.

:Angelina Jolie har både en ret fyldig over- og underlæbe, så hun

Så hvis man lægger mærke til andet end overlæben, falder de udenfor....
interessant.....

Mvh Maria

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 19-06-07 21:14

On Tue, 19 Jun 2007 20:46:58 +0200, "Maria de Francis"
<maria-de-francis@slet-white-magic.dk> wrote:

> [...]
>:falder vel uden for kategori
>
>Så hvis man lægger mærke til andet end overlæben, falder de udenfor....

Hvaffor noen falder udenfor?

Fra : Maria de Francis

Dato : 19-06-07 21:47

"Martin Mose Larsen" <mNaOrStPiAnM.mose.larsen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:m6eg73hpe0l7sg2n0j6e7a6edpt04vudh4@4ax.com...
: On Tue, 19 Jun 2007 20:46:58 +0200, "Maria de Francis"
: <maria-de-francis@slet-white-magic.dk> wrote:

Snip
: >:Angelina Jolie har både en ret fyldig over- og underlæbe, så hun
: >:falder vel uden for kategori
: >
: >Så hvis man lægger mærke til andet end overlæben, falder de udenfor....
: >interessant.....

: Hvaffor noen falder udenfor?

De personer der har, hvad du nu kan forestille dig at lægge mærke til, andet
end overlæben.

LOL

Mvh Maria

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 19-06-07 22:45

On Tue, 19 Jun 2007 22:47:09 +0200, "Maria de Francis"
> [...]

>: Hvaffor noen falder udenfor?
>
>De personer der har, hvad du nu kan forestille dig at lægge mærke til, andet

Jeg mente nok, at det var det, du mente ... <host>

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Cindy

Dato : 19-06-07 22:51

"Maria de Francis" magic.dk> wrote:

> :Noget af det første man lægger mærke til hos Scarlett Johanson er
> :hendes overlæbe ... > --

Nåe Scarlett Johanson er hende der spillede hovedrollen i "Pige med
perleørenring", ja, så er jeg helt med. Jo det er værd at lægge mærke til.

Cindy

Fra : Per

Dato : 19-06-07 20:43

Bedste #¤%-læber må være Jessica Alba og Angelina Jolie!

Fra : Søren O(lsen)

Dato : 20-06-07 07:19

On Jun 19, 8:49 pm, "Maria de Francis" <maria-de-fran...@slet-white-
magic.dk> wrote:

> Ja, personligt mener jeg over + underlæbe hører sammen.... men sådan er der
> vist så meget.

Hvis du kigger på et foto af Scarlett Johanson, kan du så give ikke
give mig ret i at hendes overlæbe tiltrækker sig opmærksomhed?
Underforstået at den tiltrækker sig mere opmærksomhed end de to læber
sammen.

Hvis du ikke kan, så behøver vi ikke at gå videre.

Hvis du kan - så kunne jeg spørge: har du det svært med at jeg
opretter en tråd om emnet?

--
Søren O

Fra : Maria de Francis

Dato : 20-06-07 07:45

magic.dk> wrote:

> [...]
:sammen.
:Hvis du ikke kan, så behøver vi ikke at gå videre.

Seriøst nej, ikke mere end den samlede mund, og bemærk lige, at jeg ikke
siger at hun ikke har en køn mund.
Andre har ligefrem smukke læber. Og diskussionen om over-underlæber startede
vel med at du ikke mente, at Angelina Jolie ikke har en smuk overlæbe, fordi
du ikke kan lide henders undelæbe. Og her må jeg vel hellere citere dig
korrekt:

:Hendes overlæbe ville måske kvalificere sig ... hvis det ikke lige var
:for den enorme UNDERlæbe ... Man siger godt nok at 'size matters' -
:men i hendes tilfælde synes jeg at det er for meget af det gode.

citat slut

:Hvis du kan - så kunne jeg spørge: har du det svært med at jeg
retter en tråd om emnet?

;-(
Og selvom jeg ikke hører til dem, der fokuserer på overlæben alene, har jeg
det vel ikke "svært" med at du opretter en tråd om det. Hvoraf læser du det?
Vil du kun have kommentarer fra folk, der giver dig ret?

Mvh Maria

Fra : Søren O(lsen)

Dato : 20-06-07 07:56

On Jun 20, 8:44 am, "Maria de Francis"

> Seriøst nej, ikke mere end den samlede mund,

O.k. ... det synspunkt respekterer jeg ... men det undrer mig dog ...

--
Søren O

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-06-07 08:39

Søren O(lsen) wrote:
> On Jun 20, 8:44 am, "Maria de Francis"

> O.k. ... det synspunkt respekterer jeg ... men det undrer mig dog ...

Sært ... Jeg synes, de fleste af de nævnte - især Scarlett Johansen og Julia
Roberts - ser ud, som om de har fået tæsk, så overlæben er svulmet op.
Elller i Julias tilfælde som om hun er resultatet af en ikke helt vellykket
operation for hareskår.

Per V.

Per

--
CEPOS: Center for ekstraordinært prætentiøs organiseret selvtilfredshed

Fra : Peter Knutsen

Dato : 20-06-07 12:25

Per Vadmand wrote:
> [...]
> Elller i Julias tilfælde som om hun er resultatet af en ikke helt vellykket

Jeg så for nyligt en nyere film med Julia Roberts, og i modsætning til
da hun var yngre virkede hendes læber i den film lidt plastik-agtige.

På den anden side ser jeg nok plastik overalt. Hvad angår storbarmede
skuespillerinder, så gætter jeg på at der vitterlig *er* tale om plastik
i de fleste af de tilfælde hvor jeg "ser" plastik, men det kan godt være
at jeg er for paranoid hvad angår kollagenlæber.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Søren O(lsen)

Dato : 20-06-07 08:08

On Jun 20, 8:44 am, "Maria de Francis"

>Og diskussionen om over-underlæber startede
> vel med at du ikke mente, at Angelina Jolie ikke har en smuk overlæbe, fordi
> du ikke kan lide henders undelæbe.

Du har ret ... i forhold til Liv Tyler, Isabella Adjani og Juliette
Binoche synes jeg at Angelina Jolie er på kanten til det vulgære (på
grund af de to meget fyldige læber). Men det er et helt personligt
synspunkt, som det ikke er klogt af mig at bringe ind i debatten.

Mit eneste ærinde er: kan vi sammen identificere et fænomen der hedder
"særpræget-overlæbe-findes-hos-mange-smukke-skuespillere" (hvilke?).

Det er helt uskyldigt og uvidenskabeligt.

Tag fx Julia Roberts ansigt. Øjnene er da klart meget smukke ... og
hendes ører er meget søde, lige på kanten til at være flyveører så
vidt jeg husker ... munden er vel egentlig ikke smuk, den er jo
utrolig bred (men det er bare bevis på at skønhed ikke nødvendigvis
har noget med regelmæssige proportioner at gøre - men altså, hvis du
beder 1000 mennesker om at tale om hvilke træk i hendes ansigt der
bidrager til hendes charme, så tror jeg at ganske mange vil nævne
overlæben som har en eller anden slags "lidt-for-stram"-hed over
sig.Som hun efter min mening deler med Binoche og måske Tyler.

Hvis du slet ikke kan gå ind på min tanke, så er det fint ... så
kommer der jo bare ikke så meget ud af vores snak.

--
Søren O

Fra : Maria de Francis

Dato : 20-06-07 08:36

> [...]

:grund af de to meget fyldige læber). Men det er et helt personligt
synspunkt, som det ikke er klogt af mig at

Jo, når det nu er sådan du har det. Jeg synes hendes mund er flot, og så er
den vist den ægte vare.

Juliette Binoche synes jeg foreksempel har smukke læber, eller en smuk mund
om du vil. Og ja, den overlæbe er vel så ikke uden evner
Kvinder som Liv Tyler eller Julia Robert, synes jeg mere har en utrolig
karisma over sig, og det er den der gør forskellen, mere end det er deres
mund/overlæbe, som jeg ikke synes der er noget særligt over, og så
alligevel.

:Mit eneste ærinde er: kan vi sammen identificere et fænomen der hedder
:"særpræget-overlæbe-findes-hos-mange-smukke-skuespillere" (hvilke?).
:Det er helt uskyldigt og uvidenskabeligt.

Jeg tillægger det nu heller ikke nogen skjult agenda.

Mvh Maria

Fra : Søren O(lsen)

Dato : 20-06-07 08:14

On Jun 20, 8:44 am, "Maria de Francis" <maria-de-fran...@slet-white-
magic.dk> wrote:

> Seriøst nej, ikke mere end den samlede mund, og bemærk lige, at jeg ikke
> siger at hun ikke har en køn mund.

Hvis du googler på 'scarlett johanson' og 'upper lip' samtidig får 841
hits ... jeg har ikke gået dem nøje igennem, men det ser ud til at
rigtig mange af dem synes at hendes overlæbe påkalder sig meget
opmærksomhed.

--
Søren O

Fra : Maria de Francis

Dato : 20-06-07 08:47

magic.dk> wrote:

> [...]

:hits ... jeg har ikke gået dem nøje igennem, men det ser ud til at
:rigtig mange af dem synes at hendes overlæbe påkalder sig meget
mærksomhed.

Ja, 841kan vel ikke tage fejl.
Men lige at mange går i een retning, har aldrig være mit udgangspunkt for et
valg, med mindre der er tsunamivarsel ell lign, men jeg er da imponeret.

Mvh Maria

Fra : H. Bojer

Dato : 20-06-07 14:15

Søren O(lsen) wrote:

> [...]
> hits ... jeg har ikke gået dem nøje igennem, men det ser ud til at
> rigtig mange af dem synes at hendes overlæbe påkalder sig meget

Jeg har ikke kigge på de enklte søgeresultater, men tager man sammenhængen
mellem antal resultater henholdsvis med og uden "upper lip" i søgekriteriet
(upper lip-hits pr. million hits i alt):

Angelina Jolie 2248 22700 10100000
Britney Spears 1646 48400 29400000
Goldie Hawn 1402 1640 1170000
Julia Roberts 1200 11200 9330000
Liv Tyler 1142 1930 1690000
Paris Hilton 618 38200 61800000
Juliette Binoche 537 682 1270000
Laura Dern 489 528 1080000
Scarlett Johansson 413 839 2030000
Jeanne Moreau 384 353 919000
Isabella Adjani 198 2 10100

Jeg har dog selv tilføjet et par af de mest søgte på nettet (Paris Hilton og
Britney Spears) samt Goldie Hawn, som jo netop har en forstørret overlæbe
efter botox-behandling i "Ekskonernes Klub".

Generelt ser det ud til at jo mere interessant ens overlæbe er, des mere
populær er man på internettet - eller er det omvendt - eller måske en helt
tredje forklaring. Kun Goldie Hawn med mange og Paris Hilton med få upper
lip-hits per million totale hits skilder sig ud.
--
Ingen signatur her!

Fra : Søren O(lsen)

Dato : 20-06-07 08:55

On Jun 20, 9:39 am, "Per Vadmand" <p...@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> Elller i Julias tilfælde som om hun er resultatet af en ikke helt vellykket

Jamen, nu er vi derhenne hvor jeg håbede at diskussionen ville havne:
beskrivelse af fænomenet.

Bemærkelsesværdig fyldig overlæbe: Scarlet Johanson, Isabella Adjani
og Jeanne Moreau
Fremstående overlæbe 'på bekostning af' underlæbe: I hvert fald Liv
Tyler
Manglende amorbue/overlæbe 'for glat': Julia Roberts, Juliette Binoche

--
Søren O

Fra : Søren O(lsen)

Dato : 20-06-07 14:24

On Jun 20, 3:14 pm, "H. Bojer" <p...@modtages.ikke> wrote:

> Jeg har dog selv tilføjet et par af de mest søgte på nettet (Paris Hilton og
> Britney Spears) samt Goldie Hawn, som jo netop har en forstørret overlæbe
> efter botox-behandling i "Ekskonernes Klub".

Kunstigt forstørrede læber bidrager ikke til skønheden, hvis du
spørger mig ... se fx Jessica Simpson.

--
Søren O

Fra : H. Bojer

Dato : 21-06-07 07:55

Søren O(lsen) wrote:

> Kunstigt forstørrede læber bidrager ikke til skønheden, hvis du
> spørger mig ... se fx Jessica Simpson.

Hun stryger direkte ind på en førsteplads med 3012 "upper lip"-hits per
million hits (22.500 ud af 7.470.000).

--
Ingen signatur her!

Fra : Silver

Dato : 25-06-07 19:55

Isabella Adjani?
Juliette Binoche?
Julia Roberts?

Monica Belluci og Jessica Alba, så er jeg glad.

Silver.

Fra : H. Bojer

Dato : 05-07-07 11:37

Søren O(lsen) wrote:

> Hvilke skuespillere har lækre overlæber?
>
> Isabella Adjani?
> Juliette Binoche?
> Julia Roberts?

Så lige, at IMDB faktisk blev startet som en liste over filmskuespillerinder
med smukke øjne i nyhedsgruppen rec.arts.movies tilbage i 1989:

http://en.wikipedia.org/wiki/IMDB#History
--
Ingen signatur her!