Fantastic Four 2....
Fra : Per

Dato : 18-06-07 10:24

Filmen var lidt bedre en den første, men der er stadig alt for meget plat og
kikset humor i den. Mange af effekterne med Mr. Fantastic er også grænsende
til dårligt lavet.

SPOILER AHEAD

Hvorfor har man lavet Galactus som en stor sky? I serien var han da en stor
mand med en viking-agtig hjelm? Men måske syntes man det var for åndsvagt?

Fra : Kim2000

Dato : 18-06-07 16:05

"Per" <ihate@spam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Hvorfor har man lavet Galactus som en stor sky? I serien var han da en
> stor mand med en viking-agtig hjelm? Men måske syntes man det var for

I det første numre med ham ankommer han i hvert fald "på" en stor sky og
træder så frem. Iøvrigt synes jeg Galactus er komplet tåbelig (i
tegneserien, har ikke set FF2)

mvh
Kim

Fra : Brian P

Dato : 18-06-07 17:24

On Jun 18, 11:24 am, "Per" <i...@spam.com> wrote:
> Filmen var lidt bedre en den første, men der er stadig alt for meget plat og
> kikset humor i den. Mange af effekterne med Mr. Fantastic er også grænsende
> til dårligt lavet.

Ja, den var ikke noget særligt. Dog er jeg enig med den anmelder - jeg
tror det var Varietys - der skrev noget i stil med, at i disse tider,
hvor stort set alle hovedpersonerne i superheltefilm har brug for
psykoterapi, er det befriende med en film, der bare er fjollet.