Rome Sæson 2
Fra : P.L.

Dato : 17-06-07 05:53

Bare lidt info til dem der så sæson 1 men ikke har set at sæson 2 er ude.

http://www.imdb.com/title/tt0384766/episodes#season-2

Rome sæson 1 var rigtig god, jeg er ret spændt på hvordan de fortsætter
serien efter sidste afsnit i sæson 1.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : John Hinge

Dato : 17-06-07 09:24

On 17 jun 2007 P.L. was heard to say:

> [...]
>
> Rome sæson 1 var rigtig god, jeg er ret spændt på hvordan de
> fortsætter serien efter sidste afsnit i sæson 1.

Desværre udkommer Sæson 2 først på DVD til September. grrr...

Det er trælst at vente på :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Per Hansen

Dato : 17-06-07 10:41

John Hinge <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> mentioned this

> On 17 jun 2007 P.L. was heard to say:

> Desværre udkommer Sæson 2 først på DVD til September. grrr...
>
> Det er trælst at vente på :)

Ak ja, endu en af de serier der ikke fik lov til at fortsætte.
Når den box kommer, er det slut med Rome.

--
Per Hansen

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-06-07 11:43

Per Hansen wrote:

> Ak ja, endu en af de serier der ikke fik lov til at fortsætte.
> Når den box kommer, er det slut med Rome.

Nogle der ved, hvornår TV3 sender årgang 2?

Per V

--
CEPOS: Center for ekstraordinært prætentiøs organiseret selvtilfredshed

Fra : Lars Christensen

Dato : 17-06-07 13:35

On Sun, 17 Jun 2007 12:42:48 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Nogle der ved, hvornår TV3 sender årgang 2?

Kommer Snart(tm) på TV3
Snart er hos TV3 inden for en 6 måneders periode.

Fra : P.L.

Dato : 18-06-07 03:01

On Sun, 17 Jun 2007 09:41:07 GMT, Per Hansen wrote:

> Ak ja, endu en af de serier der ikke fik lov til at fortsætte.
> Når den box kommer, er det slut med Rome.

Ja lidt trist, men det sker desværre ofte med gode serier.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 18-06-07 07:00

Per Hansen wrote:
> Ak ja, endu en af de serier der ikke fik lov til at fortsætte.

Var det da nogensinde hensigten at der skulle være mere end 2 sæsoner af
"Rome"? (Hint: Jeg er ret sikker på at nej, det var det ikke.)

> Når den box kommer, er det slut med Rome.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : P.L.

Dato : 18-06-07 03:00

On 17 Jun 2007 08:23:43 GMT, John Hinge wrote:

> On 17 jun 2007 P.L. was heard to say:

> Desværre udkommer Sæson 2 først på DVD til September. grrr...
>
> Det er trælst at vente på :)

Ja, men så har vi noget til de kolde dage

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Jim Andersen

Dato : 17-06-07 18:18

> Rome sæson 1 var rigtig god, jeg er ret spændt på hvordan de fortsætter
> serien efter sidste afsnit i sæson 1.

Den når ikke helt højderne fra sæson 1. Men er stadig absolut seværdig.

/jim

Fra : P.L.

Dato : 18-06-07 03:03

On Sun, 17 Jun 2007 19:17:41 +0200, Jim Andersen wrote:

> Den når ikke helt højderne fra sæson 1. Men er stadig absolut seværdig.

Ok, have nu også regnet med at den ville blive svær at følge op på, mange
af nøglepersonerne døde jo i sæson 1, men som jeg kan forstå det, så er den
absolut værd at se alligevel, det er super godt

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.